כנס החדשנות Sparks Innovation Tel Aviv חוזר לתל אביב

האירוע Tel Aviv Sparks Innovation יתקיים בין התאריכים 10-12.4 באקספו תל אביב, סינמטק ת"א וברחבי העיר. הכרטיסים לנרשמים באתר הפסטיבל – ללא תשלום ברישום מראש

צילום גלעד קוולרצ'יק

פסגת החדשנות Tel Aviv Sparks Innovation (לשעבר DLD) חוזרת לתל אביב. הפסטיבל יתקיים באקספו ת"א ובמוקדים מגוונים ברחבי העיר.

האירוע ביוזמת יוסי ורדי, אבי הסטארט-אפ ניישן, יזם, משקיע ויו"ר Sparks תל אביב, שהביא את הפסטיבל לישראל, עמיר רפפורט, מייסד Cybertech Global Conferences ובתמיכתם של רשות החדשנות, מרכז השלטון המקומי ואונ' תל אביב. 

האירוע השנתי Tel Aviv Sparks Innovation יארח עשרות סטארטאפים פורצי דרך, משתתפים ומבקרים מכל העולם, לצד בכירים מעולם ההייטק, משקיעים בינלאומיים, מעצבי דעת קהל ויזמים צעירים.בין הדוברים: עינת גז, מנכ"לית פאפאיה גלובל, נגידת בנק ישראל לשעבר, פרופ' קרנית פלוג, דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות, משה צבירן, ראש מערך היזמות והחדשנות של אונ' תל אביב ועוד.

לאור המצב יתקיים השנה בכנס פאנל מיוחד אשר יוקדש לקידום החדשנות בנגב המערבי. במהלכו ייפגשו יזמים מעוטף עזה עם קהילת ההייטק הישראלית – אלה ידונו על האתגרים, הפעילות העסקית, השקעות עתידיות בענף תוך קידום הפריפריה ועוד. 

פאנל אקטואלי נוסף ידון בטכנולוגיות המיוחדות של יחידות העלית בצבא והשפעתן על האקוסטיסטם הטכנולוגי בארץ. בנוסף יעלו לדיון נושאים כמו: מציאות מדומה, קוד פתוח, כלים ליזמים בתחילת הדרך, נשים בהייטק ועוד. תאור התרחשות המיטאפים "URBAN HAPPENING" שמתקיימת לאורך יומיים 10.4-11.4 ברחבי העיר:

במהלך השבוע יתקיימו מעל 10 מפגשים בסגנון "מדע על הבר" הפתוחים לקהל הרחב, כל אלה חלק מ-URBAN HAPPENING.

הרצאות, סדנאות, ופאנלים של מיטב המומחים בנושאים מגוונים כמו מציאות מדומה, בינה מלאכותית, כלים ליזמים בתחילת הדרך, קוד פתוח, טכנולוגיות למידה, גיוס כספים, סדנאות מייקינג, נשים בהייטק, עיבוד שפה טבעית, מדע נתונים ועוד.

ההפנינג פותח צוהר לפלא הקהילות הטכנולוגיות הישראליות, ומזמין את הקהל הרחב לחוות מקרוב את מנועי החדשנות של הסטארטאפ ניישן.

כמו כן סיורים ברחבי העיר (נווה צדק, יפו העתיקה ואתרי מורשת היסטוריים ברחבי העיר). ביום האחרון לפסטיבל (יום שישי, 12.4) יתקיים האירוע המסורתי שזוכה להצלחה בכל שנה מחדש Unconference – מדובר על אירוע שמאגד בתוכו בכירי בהייטק ובפוליטיקה לצד קהל הרחב שיכול גם הוא לקחת חלק פעיל כדובר.

מדוע Unconference?

בגלל הפשטות שבדבר, מי שמעוניין יכול להציג את הנושא שבחר, בהרצאה. כל שעליו לעשות הוא לכתוב את נושא ההרצאה על לוח מחיק מחוץ לחדר ובהתאם לנושא באי האירוע מחליטים האם להיכנס להרצאה או לא.

המפגש יתקיים ב (מייקרוסופט ריאקטור, מידטאון ת"א, מנחם בגין 144) בין השעות 13:30-9:00. בנוסף, יתקיים אירוע מיאטפ של מפגשים של סטודנטים ובוגרים עם יזמים צעירים בהובלת הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב. 

יוסי ורדי, יזם טכנולוגיה, משקיע ישראלי ומיוזמי כנס ה- Sparks: "זו הפעם ה- 11 שאנו מקיימים את הכנס, שמטרתו לחשוף את תעשיית ההייטק הישראלית לגורמים רבים מחו"ל (עשרות משלחות בינלאומיות). בתקופה שבה אנו נמצאים מאז המלחמה, קיום הכנס מעיד על חוסנה של תעשיית ההייטק הישראלית בזירה הגלובלית.

״האירוע גם ממשיך למצב את את תל אביב כאחד המרכזים המובילים בעולם ולפתוח דלתות לסטרטאפים ולתעשייה העולמית. ברמה המקומית הכנס מדגיש את חשיבות חיזוק ההיי-טק בפריפריה ואנו בטוחים כי החיבורים שיווצרו במהלכו יסייעו להמשך צמיחתו".

נגידת בנק ישראל לשעבר, פרופ' קרנית פלוג: " ההשתתפות בפסגת החדשנות של Sparks תל אביב מגלמת את המחויבות שלנו לטפח תרבות של חדשנות, המניעה צמיחה כלכלית וקידום חברתי".

הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב שותפה בכנס SPARKS, מתוך ראיית ערכי החדשנות והיזמות המובילים את פעילות הפקולטה. זאת במגוון פעילותיה במחקר, בהוראה ובקשר עם התעשייה, ולטובת יצירת אקו סיסטם משותף. 

פרופ' משה צבירן, הדקאן לשעבר של הפקולטה לניהול ע"ש קולר וראש מערך היזמות החדשנות של אוניברסיטת תל אביב: "אנו נרגשים לקחת חלק בוועידת החדשנות פורצת הדרך. האירוע מגלם דיאלוג בינלאומי ובינתחומי פורה בין מובילי התחום, הסולל את הדרך לרעיונות מחוללי שינוי ופורצי גבולות. הזדמנות זו תסייע ללמוד, לשתף פעולה ולהניע שינוי לעתיד מבטיח יותר". 

לרישום לכנס לחצו כאן

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית