בירד אירוסיסטמס חושפת את מערכת הניטור הסביבתי ASIO 

הפתרון החדש לזיהוי זיהום ימי משלב את חיישן ה "SEA EYE"-הייחודי, המאפשר זיהוי ספקטרלי וסיווג בזמן-אמת של נפט וחומרים אורגניים הנמצאים על פני השטח ואף שקועים

תמונה: BIRD Aerosystems

חברת בירד אירוסיסטמס ,(BIRD Aerosystems) ספקית ישראלית של טכנולוגיות ופתרונות הגנה לציים אוויריים, ימיים ויבשתיים של ממשלות וסוכנויות, הודיעה על השקת פתרון ה ASIO-החדש שלה, מערכת ניטור סביבתית,Asio  בסלון האווירי שנערך בימים אלו בפריז.

כתגובה לאתגר הקריטי של זיהוי זיהום ימי והחובה למנוע דליפות נפט יקרות והרסניות מבחינה אקולוגית, בירד אירוסיסטמס מציגה את הפתרון החדש הזה, המבוסס על המערכת הנודעת של החברה .

ASIO לדברי בירד, מערכת הניטור הסביבתי ASIO המהווה פריצת-דרך משמעותית בניטור, זיהוי והערכת רמות זיהום על פני שטחי מים נרחבים, משלבת מטע"ד אלקטרו-אופטי ומכ"מים רבי-מודים עם חיישן מתקדם חדש בשם SEA EYE.  

עם טכנולוגיית הדור-הבא ויכולות הבינה המלאכותית שלו, ה SEA EYE-מאפשר זיהוי וסיווג ספקטרלי בזמן-אמת של נפט וחומרים אורגניים הנמצאים על פני השטח ואף שקועים. ה SEA EYE-המותקן על הפלטפורמה המוטסת של ,ASIO מאפשר זיהוי וסיווג דפוסי נפט בזמן-אמת, תוך חיזוי מדויק של התפשטות הנפט.

כלי החיזוי של SEA EYE גם מאפשר למשתמשים לצפות את התפשטות הנפט ומאפשר תגובות מהירות ויעילות כדי למזער את השפעתו על הסביבה והכלכלה ולמתן השלכות פוטנציאליות קטסטרופליות.

לאחר זיהוי דליפת נפט, תמונת המודעות הסביבתית העדכנית משותפת באמצעות תקשורת בזמן-אמת למרכז בקרה ייעודי, לצורך ניהול התגובה לדליפה. התקדמות פעולת הניקוי מטופלת ומנוטרת באופן רציף על ידי ה,SEA EYE- מה שמאפשר למקבלי ההחלטות להתאים את מאמצי התגובה לפי הצורך ולהבטיח כי הדליפה תובל ותנוקה בצורה יעילה ככל האפשר, תוך קביעת אמצעי התגובה המתאימים ביותר. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית