התעשייה האווירית סיפקה 100 כנפיים עבור מטוסי האימון T-38 של חיל האוויר האמריקאי
לדברי החברה, ציון דרך זה ממחיש את היכולות של התעשייה האווירית לייצר מבנים אוויריים באיכות הגבוהה ביותר ואת מחויבותה לקשר ארוך-טווח עם חיל האוויר של ארצות הברית
התעשייה האווירית הישראלית מסרה את כנף ה-100 של מטוס ה-T-38 מתוצרתה לחיל האוויר של ארצות הברית.
ה-T-38 Talon הוא מטוס אימון סילוני על-קולי דו-מנועי שפותח עבור חיל האוויר של ארצות הברית, הפועל מאז שנות ה-60. ה-מטוס אימון זה הינו נדבך קריטי בתוכנית אימוני הטייסים של חיל האוויר האמריקאי ומערכות הכנפיים של מטוס T-38 המיוצרות בתעשייה האווירית מהווים מרכיב חשוב התומך בזמינותו.
לפיכך, מספרת החברה, נוספו מערכות נוספות לקו ייצור כנפי T-38 של התעשייה האווירית, כדי לאפשר קצבי ייצור מוגברים במטרה לענות על הביקוש הדחוף לכנפיים חדשות. לתעשייה האווירית יש הזמנות למאות כנפיים נוספות, והיא תמשיך לעמוד בדרישות חיל האוויר של ארצות הברית לתוכנית T-38 חשובה זו.
לדברי החברה, ציון דרך זה ממחיש את היכולות של התעשייה האווירית לייצר מבנים אוויריים באיכות הגבוהה ביותר ואת מחויבותה לקשר ארוך-טווח עם חיל האוויר של ארצות הברית.
לדברי החברה, ציון דרך זה ממחיש את היכולות של התעשייה האווירית לייצר מבנים אוויריים באיכות הגבוהה ביותר ואת מחויבותה לקשר ארוך-טווח עם חיל האוויר של ארצות הברית
התעשייה האווירית הישראלית מסרה את כנף ה-100 של מטוס ה-T-38 מתוצרתה לחיל האוויר של ארצות הברית.
ה-T-38 Talon הוא מטוס אימון סילוני על-קולי דו-מנועי שפותח עבור חיל האוויר של ארצות הברית, הפועל מאז שנות ה-60. ה-מטוס אימון זה הינו נדבך קריטי בתוכנית אימוני הטייסים של חיל האוויר האמריקאי ומערכות הכנפיים של מטוס T-38 המיוצרות בתעשייה האווירית מהווים מרכיב חשוב התומך בזמינותו.
לפיכך, מספרת החברה, נוספו מערכות נוספות לקו ייצור כנפי T-38 של התעשייה האווירית, כדי לאפשר קצבי ייצור מוגברים במטרה לענות על הביקוש הדחוף לכנפיים חדשות. לתעשייה האווירית יש הזמנות למאות כנפיים נוספות, והיא תמשיך לעמוד בדרישות חיל האוויר של ארצות הברית לתוכנית T-38 חשובה זו.
לדברי החברה, ציון דרך זה ממחיש את היכולות של התעשייה האווירית לייצר מבנים אוויריים באיכות הגבוהה ביותר ואת מחויבותה לקשר ארוך-טווח עם חיל האוויר של ארצות הברית.