פעם שנייה השנה: סמסונג מאשרת כי נפלה קורבן למתקפת סייבר
בפעם הקודמת, בחודש מרץ, אישרה החברה כי פרצו לה. כעת, מודיעה החברה על פריצה נוספת שארעה בחודש יולי האחרון
סמסונג הדרום קוריאנית אמרה ביום שישי האחרון כי חוותה תקרית אבטחת סייבר שהביאה לגישה בלתי מורשית לחלק מהמידע על לקוחותיה. זו הפעם השנייה השנה שהיא מדווחת על מתקפת סייבר.
"בסוף יולי 2022, צד שלישי לא מורשה השיג מידע מכמה מהמערכות בארה"ב של סמסונג", חשפה החברה בהודעה. "ב-4 באוגוסט 2022 או בסביבותיו, קבענו באמצעות החקירה המתמשכת שלנו שמידע אישי של לקוחות מסוימים הושפע."
סמסונג אמרה כי הפריצה אפשרה להאקרים לגשת לנתונים מסוימים כמו שמות, פרטים ליצירת קשר ודמוגרפיים, תאריכי לידה ופרטי רישום מוצרים.
החברה הדגישה כי התקרית לא השפיעה על מספרי הביטוח הלאומי של המשתמשים או על מספרי כרטיסי האשראי.
בחודש מרץ האחרון, טענה קבוצת ההאקרים לופוס, כי גנבה מיצרנית הסלולר כ-190 גיגה של מידע.
בפעם הקודמת, בחודש מרץ, אישרה החברה כי פרצו לה. כעת, מודיעה החברה על פריצה נוספת שארעה בחודש יולי האחרון
סמסונג הדרום קוריאנית אמרה ביום שישי האחרון כי חוותה תקרית אבטחת סייבר שהביאה לגישה בלתי מורשית לחלק מהמידע על לקוחותיה. זו הפעם השנייה השנה שהיא מדווחת על מתקפת סייבר.
"בסוף יולי 2022, צד שלישי לא מורשה השיג מידע מכמה מהמערכות בארה"ב של סמסונג", חשפה החברה בהודעה. "ב-4 באוגוסט 2022 או בסביבותיו, קבענו באמצעות החקירה המתמשכת שלנו שמידע אישי של לקוחות מסוימים הושפע."
סמסונג אמרה כי הפריצה אפשרה להאקרים לגשת לנתונים מסוימים כמו שמות, פרטים ליצירת קשר ודמוגרפיים, תאריכי לידה ופרטי רישום מוצרים.
החברה הדגישה כי התקרית לא השפיעה על מספרי הביטוח הלאומי של המשתמשים או על מספרי כרטיסי האשראי.
בחודש מרץ האחרון, טענה קבוצת ההאקרים לופוס, כי גנבה מיצרנית הסלולר כ-190 גיגה של מידע.