סייברטק 2022: תכירו את חברת B24Cyber

לקראת סייברטק 2022 שיחול בין התאריכים 1-3.3.2022, נפרסם כאן שמות חברות הזנק המשתתפות בכנס. ככה תוכלו להכיר אותן טרם הגעתכם לכנס

אריק בורטניקר. באדיבות המצולם

שדה: איתור Deep Fake
שלב: Seed +
מייסדים: סא״ל (מיל׳) אריק בורטניקר, בין תפקידיו האחרונים בצה"ל – מפקד מרחב דרום במצ"ח, מפקד היחידה הארצית לחקירות הונאה ומפקד היחידה הארצית לחקירות מיוחדות | ולרי מיגירוב - מנכ"ל.
מספר עובדים: 5

מה המוצר?
 החברה מפתחת מוצר לניתוח וידאו וקול לזיהוי Deep Fake, משולב בזיהוי קול ופנים. מעל אחוז מסוים של אי ודאות, הבוט של החברה יכול לבצע בדיקות מיוחדות כדי לאשר אם נעשה שימוש בזיוף עמוק. 

המוצר משתמש במודלים של NLP שיכולים לנתח טקסט בהודעות SMS ודוא"ל כדי לזהות דפוסים וסטטיסטיקות במטרה לעזור למנוע גניבת זהות ולחשוף מתחזים.

זו פלטפורמת אוטומציה עם בוט חכם כדי לעזור ללקוחות בקבלת החלטות הקשורות לאבטחת סייבר, כולל המלצות ללקוחות כיצד להגן על עצמם.
 
מה הערך המוסף שלכם? 
לרוב חברות אבטחת הסייבר יש גישה תגובתית לבעיה זו והן מציעות הגנה לאחר שעברת מניפולציות על ידי האקרים. בגישה זו, עד שאתה מבין שמשהו לא בסדר, זה בדרך כלל מאוחר מדי לפעול. הפתרון שלנו נועד לעצור הונאה ומניפולציות לפני שהם מצליחים, בערוצי טקסט, קול ווידאו.
 
יצרנו תוספים להתקנה עבור תיבות דואר נכנס ושירותי הודעות שניתן להתאים בקלות בפלטפורמות אחרות. אנו זוכים גם לייעוץ ממובילי תעשייה, כמו אלברטו (דטו) חסון, לשעבר ראש ה-CERT הלאומי של ישראל, ופונים לתוכנית אקסלרטור בהנחיית מאסטרקארד.

לאתר כנס סייברטק 2022

לאתר www.cybertech-insider.com בשפה האנגלית 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית