תעשייה אווירית, רבעון שני 2022: מכירות החברה ברבעון הסתכמו בכ-1,159 מיליון דולר
תחזית דירוג האשראי של החברה עומדת על ilAA+/Positive על פי חברת דירוג האשראי מעלות S&P | הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2022 הסתכם בכ-51 מיליון דולר (כ-4.4% מהמכירות)
עמי רוחקס דומבה
| 18/08/2022
התעשייה האווירית לישראל בע"מ, הפועלת בשוק הביטחוני ובשוק התעופה, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים המאוחדים לחציון ולרבעון שהסתיימו ביום 30 ביוני 2022.
מכירות החברה בחציון הראשון של שנת 2022 צמחו והסתכמו בכ-2,359 מיליון דולר, בהשוואה לכ-2,164 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-9%. הגידול במכירות נובע בעיקר בשל גידול במכירות של חטיבת מערכות טילים וחלל ושל חטיבת תעופה.
נתח המכירות של החטיבות הצבאיות בחציון הראשון של שנת 2022 עלה בכ-5% לכ-1,989 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1,887 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-102 מיליון דולר. נתח המכירות של חטיבת תעופה בחציון הראשון של שנת 2022 עלה לכ-645 מיליון דולר, בהשוואה לכ-566 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
מכירות החברה ברבעון השני של שנת 2022 הסתכמו בכ-1,159 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1,149 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-0.9%. הגידול במכירות נובע בעיקר בשל גידול במכירות של חטיבת מערכות טילים וחלל.
נתח המכירות של החטיבות הצבאיות ברבעון השני של שנת 2022 ירד בכ-1% לכ-959 מיליון דולר, בהשוואה לכ-973 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. נתח המכירות של חטיבת תעופה ברבעון השני של שנת 2022 ירד בכ-3% לכ-320 מיליון דולר, בהשוואה לכ-329 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
נתח המכירות לייצוא בחציון הראשון של שנת 2022 עמד על כ-71%, והסתכם בכ-1,684 מיליון דולר (כ-675 מיליון דולר המהווים כ-29% מהמכירות נמכרו בישראל), בהשוואה לכ-72% שהסתכמו לכ-1,562 מיליון דולר (כ-602 מיליון דולר המהווים כ-28% מהמכירות נמכרו בישראל), בתקופה המקבילה אשתקד.
נתח המכירות לייצוא ברבעון השני של שנת 2022 עמד על כ-73% והסתכם בכ-848 מיליון דולר (כ-311 מיליון דולר המהווים כ-27% נמכרו בישראל), בהשוואה לכ- 73% שהסתכמו לכ-840 מיליון דולר (כ-309 מיליון דולר המהווים כ-27% נמכרו בישראל) ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי בחציון הראשון של שנת 2022 הסתכם בכ-427 מיליון דולר (כ-18% מהמכירות), בהשוואה לכ-351 מיליון דולר (כ-16% מהמכירות), בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2022 הסתכם בכ-214 מיליון דולר (כ-18% מהמכירות), בהשוואה לכ-185 מיליון דולר (כ-16% מהמכירות), ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי בחציון הראשון של 2022 עלה בכ-29% לכ-129 מיליון דולר (כ-5.5% מהמכירות), בהשוואה לרווח נקי של כ-100 מיליון דולר (כ-4.6% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2022 הסתכם בכ-51 מיליון דולר (כ-4.4% מהמכירות), בהשוואה לרווח נקי של כ-58 מיליון דולר (כ-5% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הגולמי ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל אשתקד נובעת מתשלום מיסים חד פעמי בגין רווחים שהופטרו בעבר ממס.
תחזית דירוג האשראי של החברה עומדת על ilAA+/Positive על פי חברת דירוג האשראי מעלות S&P | הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2022 הסתכם בכ-51 מיליון דולר (כ-4.4% מהמכירות)
התעשייה האווירית לישראל בע"מ, הפועלת בשוק הביטחוני ובשוק התעופה, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים המאוחדים לחציון ולרבעון שהסתיימו ביום 30 ביוני 2022.
מכירות החברה בחציון הראשון של שנת 2022 צמחו והסתכמו בכ-2,359 מיליון דולר, בהשוואה לכ-2,164 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-9%. הגידול במכירות נובע בעיקר בשל גידול במכירות של חטיבת מערכות טילים וחלל ושל חטיבת תעופה.
נתח המכירות של החטיבות הצבאיות בחציון הראשון של שנת 2022 עלה בכ-5% לכ-1,989 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1,887 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-102 מיליון דולר. נתח המכירות של חטיבת תעופה בחציון הראשון של שנת 2022 עלה לכ-645 מיליון דולר, בהשוואה לכ-566 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
מכירות החברה ברבעון השני של שנת 2022 הסתכמו בכ-1,159 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1,149 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-0.9%. הגידול במכירות נובע בעיקר בשל גידול במכירות של חטיבת מערכות טילים וחלל.
נתח המכירות של החטיבות הצבאיות ברבעון השני של שנת 2022 ירד בכ-1% לכ-959 מיליון דולר, בהשוואה לכ-973 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. נתח המכירות של חטיבת תעופה ברבעון השני של שנת 2022 ירד בכ-3% לכ-320 מיליון דולר, בהשוואה לכ-329 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
נתח המכירות לייצוא בחציון הראשון של שנת 2022 עמד על כ-71%, והסתכם בכ-1,684 מיליון דולר (כ-675 מיליון דולר המהווים כ-29% מהמכירות נמכרו בישראל), בהשוואה לכ-72% שהסתכמו לכ-1,562 מיליון דולר (כ-602 מיליון דולר המהווים כ-28% מהמכירות נמכרו בישראל), בתקופה המקבילה אשתקד.
נתח המכירות לייצוא ברבעון השני של שנת 2022 עמד על כ-73% והסתכם בכ-848 מיליון דולר (כ-311 מיליון דולר המהווים כ-27% נמכרו בישראל), בהשוואה לכ- 73% שהסתכמו לכ-840 מיליון דולר (כ-309 מיליון דולר המהווים כ-27% נמכרו בישראל) ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי בחציון הראשון של שנת 2022 הסתכם בכ-427 מיליון דולר (כ-18% מהמכירות), בהשוואה לכ-351 מיליון דולר (כ-16% מהמכירות), בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2022 הסתכם בכ-214 מיליון דולר (כ-18% מהמכירות), בהשוואה לכ-185 מיליון דולר (כ-16% מהמכירות), ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי בחציון הראשון של 2022 עלה בכ-29% לכ-129 מיליון דולר (כ-5.5% מהמכירות), בהשוואה לרווח נקי של כ-100 מיליון דולר (כ-4.6% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2022 הסתכם בכ-51 מיליון דולר (כ-4.4% מהמכירות), בהשוואה לרווח נקי של כ-58 מיליון דולר (כ-5% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הגולמי ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל אשתקד נובעת מתשלום מיסים חד פעמי בגין רווחים שהופטרו בעבר ממס.