אורביט משיקה את Gaia 100 - מערכת אנטנות תצפית מתקדמת

אורביט אומרת שעם יכולת Ka-band חדשה בנוסף ליכולות S-band ו-X-band הקיימות, מערכת ה-Gaia100 S/X/Ka היא המערכת החדשנית ביותר הקיימת כיום, העוקבת כמעט אחר כל לווייני EO NGSO

 

Gaia 100 observation antenna system [© Orbit Communications Systems]

 

 

אורביט מערכות תקשורת בע"מ, ספקית ישראלית של מסופי תקשורת לוויינים ימיים ואוויריים, פתרונות תחנות מעקב קרקעיות ומערכות ניהול אודיו מוטסות, הודיעה בשבוע שעבר על השקת גאיה 100 - מערכת אנטנות תצפית טרי-בנד מתקדמת על כדור הארץ - עם הזמנה ראשונית שהושגה מלקוח אירופאי משמעותי.

אורביט אומרת שעם יכולת Ka-band חדשה בנוסף ליכולות S-band ו-X-band הקיימות, מערכת ה-Gaia100 S/X/Ka היא המערכת החדשנית ביותר הקיימת כיום, העוקבת כמעט אחר כל לווייני EO NGSO, ונותנת למפעיל את הגמישות לעבוד בכל שלושת פסי התדר בו-זמנית.

מערכת זו עונה על הביקוש ההולך וגובר אצל מפעילי לווייני תצפית ותחנות קרקע (GSAAS) למערכות המסוגלות להוריד כמות גדולה של נתונים באיכות גבוהה ובנפח גבוה מתצפית ארציות (EO), תצפיות על כדור הארץ מגובה נמוך (Low Earth Orbit  - LEO) ולווייני מסלול כדור הארץ בגובה בינוני (MEO).

לדברי דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, “כחברה שמפתחת כל הזמן פתרונות חדשניים, אנו גאים ביכולת שלנו לתת מענה כבר עכשיו לצרכים ההולכים וגדלים של השוק.

״המוניטין שלנו בפתרונות מתקדמים הוכח כבר בהזמנה ראשונה מלקוחה אירופאית, מובילה הולכת וגדלה בתחום של מתן שירותי תצפית גלובלית, שמרחיבה את התשתית שלה כדי לספק שיגורים ושירותי EO. הם בחרו באורביט בשל הרקורד שלנו של ביצועים מצוינים ואמינות גבוהה מאוד במערכות שלנו המובילות בעולם".

Gaia100 היא סדרה של מערכות מעקב יבשתיות ללווייני גובה נמוך (LEO - Low Earth Orbit) ולווייני גובה בינוני (MEO - Medium Earth Orbit), בגודל אנטנה של 5.5 – 2.4 מטרים.

הסדרה היא חלק מקו מוצרי Gaia הכולל פתרונות מעקב תצפית על כדור הארץ בקוטר אנטנה של עד 11 מטר. מערכות המעקב של Gaia100 מאופיינות ב-RF גבוה וביצועי מעקב מדויקים, עם יכולת לפעול בתנאי מזג אוויר משתנים, בכל מקום ובכל זמן, עם צריכת חשמל יעילה ותחזוקה מינימלית. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית