חברת עין שלישית מערכות סוגרת רצף עסקאות בהיקף 5.5 מיליון ש״ח

החברה דיווחה מתחילת השנה על עסקאות בהיקף מצטבר של מעל 13 מיליון שקל, בנוסף לעסקאות מדצמבר האחרון בהיקף של כ-8 מיליון שקל, וחווה בתקופה האחרונה גידול בפעילותה אל מול כלל לקוחותיה הביטחוניים

ליאור סגל, מנכל עין שלישית | צילום: יקיר שוקרון

חברת עין שלישית מערכות, העוסקת בייצור ושיווק מערכות אלקטרואופטיות מבוססות בינה מלאכותית, מעדכנת בדבר קבלת הזמנה מחייבת בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל לאספקת מערכות תצפית מתקדמות.

סך העסקאות שעליהן חתמה החברה בשבועות האחרונים עם לקוחות מהתחום הביטחוני מגיע לכ-5.5 מיליון שקל.

החברה עדכנה על קבלת הזמנה בסך כ-2.5 מיליון שקל לאספקת יכולות אוטונומיות פרי פתוחה, על קבלת הזמנה בסך כ-1.5 מיליון שקל לפיתוח ואספקה של מערכות המבוססות על יכולות בינה המלאכותית, וכן דיווחה על קבלת הזמנה בסך כ-1.5 מיליון שקל לאספקת מערכות אלקטרואופטיות מתקדמות, מבוססת בינה מלאכותית.

החברה דיווחה מתחילת השנה על עסקאות בהיקף מצטבר של מעל 13 מיליון שקל, בנוסף לעסקאות מדצמבר האחרון בהיקף של כ-8 מיליון שקל, וחווה בתקופה האחרונה גידול בפעילותה אל מול כלל לקוחותיה הביטחוניים.

להערכת החברה, אירועי המאקרו בעת הזו, ובין היתר, המלחמה בין רוסיה לאוקראינה והמעבר של כוחות חמושים שונים במקומות רבים בעולם, ובישראל בפרט ללחימה המתבססת, בין היתר, על רחפנים - צפויים להביא לגידול משמעותי במכירות. 

בין מוצרי החברה ה'כימרה' שמקנה לרחפנים יכולות בינה מלאכותית .ה'מדוזה' המאפשר גילוי רחפנים וה- fEYE המיועד לכלי רכב אוטונומיים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית