חברת אקוואריוס מנועים תמשיך לספק מנועים חשמליים לצבא ארה״ב עד 2027

הצדדים סיכמו כי מפקדת פיתוח יכולות הלחימה של צבא ארצות הברית, תמשיך לבחון את המנוע הלינארי והגנרטור שפיתחה חברת אקוואריוס

חברת אקוואריוס מנועים תמשיך לספק מנועים חשמליים לצבא ארה״ב עד 2027

Photo Credit: Aquarius Engines

חברת אקוואריוס מנועים, חברת אנרגיה המפתחת ומייצרת מנועים קטנים, אמינים וחסכוניים הפועלים על מספר דלקים כגון: מימן, מתנול, אתנול- 85E ו- LPG מודיעה כי במרץ 2020 התקשרה עם מפקדת פיתוח יכולות הלחימה של צבא ארה"ב, U.S Army Combat Capabilities Development Command. 

לבקשת מפקדת פיתוח יכולות הלחימה של צבא ארצות הברית, סיכמו הצדדים על הארכת ההסכם לחמש שנים מיום חתימת ההסכם במרץ 2020 עד לתאריך יולי 2027.

הצדדים סיכמו כי מפקדת פיתוח יכולות הלחימה של צבא ארצות הברית, תמשיך לבחון את המנוע הלינארי והגנרטור שפיתחה חברת אקוואריוס ובנוסף תמשיך לבחון את היכולות והביצועים של הטכנולוגיה של החברה באתרים ממשלתיים בארה"ב.

החברה רואה בהמשך התקשרותה עם מפקדת פיתוח יכולות הלחימה של צבא ארצות הברית, ככלי פוטנציאלי משמעותי למימוש האסטרטגיה העסקית שלה.

הארכת ההסכם לחמש שנים מיום חתימת ההסכם במרץ 2020 עד לתאריך יולי 2027 עם מפקדת פיתוח יכולות הלחימה עשויה להעלות בטווח הארוך את החשיפה למוצרי החברה ולהגברת האמון בהם.

אולי יעניין אותך גם