TSG מכרה מערכת ניתוח מידע למשטרת הפיליפינים

החברה חתמה על הסכם עם משטרת הפיליפינים להתקנת מערכות "משטרה חכמה" בעלות 20 מיליון דולר

אורי וולדינגר | תמונה: TSG

החברה חתמה על הסכם להתקנת המערכת בהיקף של למעלה מ- 20 מיליון דולר במשטרת הפיליפינים. המערכת תשרת את כוח המשטרה במדינה המונה כ- 190 אלף שוטרים.

המערכת תאפשר למשטרה לחבר את כלל מקורות המידע והמודיעין שלה, ולייצר תמונה מודיעינית מלאה של כלל המידע הפורנזי והמשטרתי לטובת פענוח מהיר ויעיל של פשעים במדינה.

בנוסף תאפשר המערכת קבלת התראות על תופעות חשודות בקרב בעלי עניין עבור המשטרה הפילפינית. זהו הפרויקט הגדול ביותר שביצעה המשטרה הלאומית בפיליפינים, הן בהיקפו והן ברמת המורכבות הטכנולוגית שלו.

מערכת NSDE של TSG מותקנת במספר רב של גופי משטרה וגופי מודיעין ברחבי העולם ומופעלת בהצלחה וביעילות רבה.  לפני שיצא לדרך, קיבל הפרויקט בפיליפינים את תמיכתו המלאה של הנשיא , אשר עודד את התקנתה בכל היחידות הארציות לטובת סיוע בבנית מערך חוק המושתת על ראיות ודאטה. 

הנשיא היוצא בפיליפינים רודריגו דוטרטה, יצא למבצע מלחמה בפשיעה המקומית. הוא נלחם מלחמת חורמה בסוחרי הסמים, ובטרור של התנועות האיסאלמיסטיות שעולות במדינה.

אולם הדרכים שעמדו לרשותו להתמודדות עם הפשיעה היו מיושנות וארכאיות ופשעים רבים נותרו לא נפתרים. בימים אלה נבחר נשיא חדש, בנו של הנשיא הקודם, פרדיננד מרקוס ג'וניור, אשר ממשיך את דרכו של אביו בהשלטת סדר ואכיפת החוק במדינה.

מערכת NSDE
מערכת NDSE מבוססת על אינטליגנציה מלאכותית מאובטחת בזמן אמת, ויוצרת חיבור בין כל מקורות המידע המודיעיניים של המשטרה הפיליפינית,, הגלויים ושאינם גלויים, מציגה אותו למשתמש בצורה ידידודית ומובנת ומנתחת אותו. המידע המעובד מסייע לקידום חקירות המשטרה ולהעצמת יכולות כוחות הביטחון. 

המערכת משדרגת את יכולות החיפוש, איתור ותפיסת הראיות, הפיזיות והדיגיטליות באמצעות מנגנון חיפוש משולב מתקדם ורגיש לשפה, יכולות שליפה, חיפוש ארועים תואמים לדפוסי התנהגות בעלי עניין, ניתוח טקסט מורכב ורשת סמנטית עשירה המבטיחה הבנה מלאה של הטקסט ומציאת מידע נסתר, קשרים, מגמות ואירועים ההופכים מידע לא מובנה לנתונים מובנים באמצעות מנוע קישור.

ניתוח מעמיק זה מאפשר למצוא את כל ה"נתיבים" בין פיסות המידע, בין שני אנשים בודדים, קבוצה או בחיבור בין קבוצות נפרדות. המערכת הופכת למעשה למעבדה נייחת וניידת לאיסוף ראיות בכמות רבה משמעותית לעומת הקיים באמצעות באמצעות מחשוב חכם של התהליך. כל אלה מאפשרים למשטרה לטפל בפשעים בכל רמה ואזור, החל מפשעי הרחוב הקטנים ועד לפשיעה בינלאומית.

אורי וולדיגר סמנכל מכירות ופיתוח עסקי חברת TSG: "בעולם של פשיעה מתקדמת המסתמכת גם על אמצעים דיגיטליים, משטרה עדכנית שרוצה להלחם בה, לא יכולה להשאר מאחור מבחינה טכנולוגית.

״יכולותיה של TSG בתחום מו"ב של גורמי הביטחון מסייעות גם לרשויות אכיפת החוק ברחבי העולם לאסוף מידע מן השטח, לקטלג אותו ולסנכרן בין כל הראיות על מנת להגיע למסקנות שיכולות לסייע בפתרון מהיר ויעיל יותר של מקרי הפשיעה". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית