IBC אנלימיטד רוכשת את רשת הסיבים האופטיים של חברת טלזר

רשת הסיבים האופטיים של החברה מגיעה כבר כיום ללמעלה מ-900,000 משקי בית מחוברים ב- 63 יישובים ברחבי הארץ מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום

bigstock

IBC אנלימיטד רוכשת את רשת הסיבים האופטיים של חברת טלזר. עם השלמת העסקה וקבלת כל האישורים תורחב רשת הסיבים האופטיים של IBC אנלימיטד כך שתגיע ל-28 ישובים ו-13,000 משקי בית מכפר תבור בצפון, דרך יהודה ושומרון ועד חצבה, עין יהב ופארן שבדרום.

גם תשתית הסיבים האופטיים שנפרסה בישובים בית חשמונאי, גני טל, כפר הרא״ה, שדה אילן, משמר דוד, ניר גלים, תושיה, צופר, עזריה, אחוזת ברק, חיבת ציון, רם און, כפר שמואל, גן יבנה וכפר מימון תעבור לבעלותה של IBC אנלימיטד.

הרכישה מביאה את בשורת התחרות לכל אותם עשרות ישובים, שכן כאשר IBC אנלימיטד מגיעה לישוב היא פותחת בפני התושבים עולם של בחירה בין חברות התקשורת וספקיות האינטרנט שעובדות עם החברה ובהן: HOT, סלקום, 019 טלזר, 018 אקספון, 015 הלו, אינטרנט רימון, עמיתנט, פרטנר ועוד.

כמו כן, לראשונה, הישובים בשומרון שאליהם IBC אנלימיטד תגיע במסגרת העסקה, יוכלו ליהנות מתשתית סיבים אופטיים אמיתית מבוססת חיבור נייח ולא חיבורים אלחוטיים כפי שמקובל היום באזורים אלו, מה שיאפשר לתושבים להתקדם לעידן האינטרנט המהיר ולשפר דרמטית את אפשרויות התעסוקה, החינוך והרפואה.

רשת הסיבים האופטיים של החברה מגיעה כבר כיום ללמעלה מ-900,000 משקי בית מחוברים ב- 63 יישובים ברחבי הארץ מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית