רוקוול אוטומיישן השיקה בישראל SOC גלובלי

בנוסף, נחתמו הסכמי שיתוף פעולה עם Dragos ו-CrowdStrike, אשר הצטרפו למערך שותפות הסייבר של רוקוול אוטומציה, הכולל את קלארוטי (Claroty) הישראלית וסיסקו

רוקוול אוטומיישן השיקה בישראל SOC גלובלי

צילום: ניב קנטור

רוקוול אוטומיישן (Rockwell Automation ), ספקית אוטומציה תעשייתית וטרנספורמציה דיגיטלית, השיקה בישראל SOC גלובלי. 

SOC הסייבר התעשייתי, הממוקם בחולון, מבוסס על רכישות של שתי חברות אבטחת סייבר שביצעה רוקוול אוטומציה ב-2020 - אבנת אבטחת נתונים הישראלית ו-Oylo הספרדית. יגאל כהן, לשעבר מנכ"ל אבנת, מונה למנהל פעילות הסייבר הגלובלית של רוקוול אוטומציה. 

בנוסף, נחתמו הסכמי שיתוף פעולה עם Dragos ו-CrowdStrike, אשר הצטרפו למערך שותפות הסייבר של רוקוול אוטומציה, הכולל את קלארוטי (Claroty) הישראלית וסיסקו. 

"פעילות רוקוול אוטומציה בתחום אבטחת הסייבר התעשייתי, המנוהלת מישראל, הינה אסטרטגית ומהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה", אמר יגאל כהן. ״נסייע ללקוחותינו לאמץ גישה פרואקטיבית יותר של אבטחת סייבר תוך כיסוי כל רצף התקיפה – לפני, במהלך ולאחר אירוע. זאת, לאור ההבנה כי אסטרטגיות אבטחה מסורתיות שמתאימות למערכות מידע (IT), אינן מספיקות להגנה על מערכות תפעוליות (OT - Operational Technology)."

רוקוול אוטומיישן פעילה בישראל כבר משנת 2014 ומספקת ישירות ובאמצעות מפיצים, פתרונות ושירותי אוטומציה, תוכנה ובקרה, לחברות מובילות בתעשייה הישראלית ולנציגויות מקומיות של חברות תעשייה גלובליות, כמו גם לגופי צבא וביטחון. מנכ"ל החברה בישראל הוא אריאל לסרי ומטה החברה ממוקם בנתניה.  

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות