חיל האוויר האמריקני מפתח קסדת טייס חדישה לטייסי קרב
ראשוני המשתמשים בקסדות החדשות יהיו טייסי מטוסי הקרב F-15E. הקסדה מפותחת בסיוע אלביט מערכות וחברת רוקוול קולינס
דן ארקין
| 28/06/2022
חיל האוויר של ארה"ב בחר בחברת LIFT AIRBORNE TECHNOLOGIES להמשיך לפתח אב-טיפוס של קסדת העתיד, הקסדה החדשה של טייסי הקרב.
פיקוד מערך הקרב בחיל האוויר החליט לפתח דור חדש של קסדות טייס שיותאמו להתמודד עם תופעות של פגיעות פיסיות בצוואר ובגב של טייסי קרב, פיתוח מודרני של קשר בין הקסדה לטכנולוגיות החדישות של המטוס והתאמה טובה יותר של כל קסדה לכל טייס או טייסת.
הקסדה מפותחת במשותף עם אלביט מערכות וחברת רוקוול קולינס.
DEFENSE BLOG מוסר כי קסדות טייסי הקרב בחיל האוויר האמריקני היום מבוססות על טכנולוגיות של שנות ה-80 ומאז חלו שינויים רבים בציוד מטוסי הקרב וגם בדמוגרפיה של הטייסים. הקסדות אינן מותאמות לנשים טייסות.
במשך השנים נוספו מרכיבים שונים לתוך הקסדה עד שעלה משקלה והיא לא נוחה לחבישה. עליית משקל הקסדה גרמה לשינוי במרכז הכובד, דבר המקשה על הטסת המטוס. זוהה צורך לפתח קסדה קלה ונוחה יותר בעיקר לנשים טייסות.
פיתוח הקסדה העתידית בחברת LIFT נעשה בשיתוף פעולה הדוק עם כמה מעבדות של חיל האוויר, עם יחידות ניסוי והערכה של משרד ההגנה ועם כמה טייסות של מטוסי קרב בבסיס חיל האוויר אגלין בפלורידה.
נקבע שראשוני המשתמשים בקסדות החדשות יהיו טייסי מטוסי הקרב F-15E.
ראשוני המשתמשים בקסדות החדשות יהיו טייסי מטוסי הקרב F-15E. הקסדה מפותחת בסיוע אלביט מערכות וחברת רוקוול קולינס
חיל האוויר של ארה"ב בחר בחברת LIFT AIRBORNE TECHNOLOGIES להמשיך לפתח אב-טיפוס של קסדת העתיד, הקסדה החדשה של טייסי הקרב.
פיקוד מערך הקרב בחיל האוויר החליט לפתח דור חדש של קסדות טייס שיותאמו להתמודד עם תופעות של פגיעות פיסיות בצוואר ובגב של טייסי קרב, פיתוח מודרני של קשר בין הקסדה לטכנולוגיות החדישות של המטוס והתאמה טובה יותר של כל קסדה לכל טייס או טייסת.
הקסדה מפותחת במשותף עם אלביט מערכות וחברת רוקוול קולינס.
DEFENSE BLOG מוסר כי קסדות טייסי הקרב בחיל האוויר האמריקני היום מבוססות על טכנולוגיות של שנות ה-80 ומאז חלו שינויים רבים בציוד מטוסי הקרב וגם בדמוגרפיה של הטייסים. הקסדות אינן מותאמות לנשים טייסות.
במשך השנים נוספו מרכיבים שונים לתוך הקסדה עד שעלה משקלה והיא לא נוחה לחבישה. עליית משקל הקסדה גרמה לשינוי במרכז הכובד, דבר המקשה על הטסת המטוס. זוהה צורך לפתח קסדה קלה ונוחה יותר בעיקר לנשים טייסות.
פיתוח הקסדה העתידית בחברת LIFT נעשה בשיתוף פעולה הדוק עם כמה מעבדות של חיל האוויר, עם יחידות ניסוי והערכה של משרד ההגנה ועם כמה טייסות של מטוסי קרב בבסיס חיל האוויר אגלין בפלורידה.
נקבע שראשוני המשתמשים בקסדות החדשות יהיו טייסי מטוסי הקרב F-15E.