ישראל תשלח נציגים לתרגיל צבאי בינלאומי במרוקו

מדובר בתרגיל שנתי " האריה האפריקני", וגנרל אנדרו רוהלינג, מפקד כוח המשימה האירופה הדרומי של צבא ארה"ב, אמר ל-AFRICA NEWS שמטרת התרגיל היא שת"פ בין מדיניות אפריקה, בעיקר במערב היבשת

https://www.c6f.navy.mil/Press-Room/News/Article/3069932/us-naval-forces-africa-participates-in-exercise-african-lion-2022/#:~:text=U.S.%20Naval%20Forces%20Africa%20(NAVAF,June%2021%2D30%2C%202022.

ישראל תשתתף כמשקיפה בפעם הראשונה בתמרון ימי ואווירי גדול שמתקיים החודש במרוקו בהשתתפות 7,500 אנשי צבא מעשר מדינות, כולל ארה"ב, בריטניה, צרפת, ברזיל, וכמובן מרוקו שבשטחה מתקיים התרגיל.

מדובר בתרגיל שנתי " האריה האפריקני", וגנרל אנדרו רוהלינג, מפקד כוח המשימה האירופה הדרומי של צבא ארה"ב, אמר ל-AFRICA NEWS שמטרת התרגיל היא שת"פ בין מדיניות אפריקה, בעיקר במערב היבשת, וחיזוק מטרותיה של ארה"ב במרוקו.

בפעם הראשונה שולחת ישראל נציגים רשמיים לתרגיל הזה, שבו  משתתף גם ארגון נאט"ו ומדינות מהיבשת כמו גאנה, סנגל וטוניסיה. בתרגיל יטלו  חלק מטוסי קרב, כלי שיט, עם דגש על מטוסי קרב מחילות האוויר של מרוקו ושל ארה"ב, מסר קצין צבא מרוקני בכיר, קולונל הישאם אל-אמרני. התרגיל יסתיים בסוף החודש. 


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית