משלחת סינגפורית תגיע בחודש יולי לישראל כדי לבחון שיתופי פעולה עם סטארט-אפים מקומיים

קואליציית ה-GIA מקדמת שיתופי פעולה בינלאומיים בין סינגפור לבין מוקדי חדשנות גדולים בעולם. המהלך החדש מצרף את ישראל למוקדי חדשנות בולטים אחרים במסגרת התוכנית

יקיר מכלוף. תמונה: OurCrowd

פלטפורמת ההשקעות OurCrowd נבחרה על ידי רשות החדשנות של סינגפור (EDB – Singapore Economic Development Board) כשותפה הרשמית בקואליציית החדשנות הגלובלית שלה GIA (Global Innovation Alliance).

קואליציית ה-GIA מקדמת שיתופי פעולה בינלאומיים בין סינגפור לבין מוקדי חדשנות גדולים בעולם. המהלך החדש מצרף את ישראל למוקדי חדשנות בולטים אחרים שבמסגרת התוכנית, וביניהם עמק הסיליקון, סין ואירופה. מינוי OurCrowd יספק לאלפי חברות סטארט-אפ הזדמנות לשתף פעולה עם תאגידים סינגפוריים במגזרי הייצור והשירותים, וביניהם בריאות, הנדסה מדויקת וכימיקלים.

OurCrowd ורשות החדשנות של סינגפור יקיימו סדרת מפגשים פנים-אל-פנים ותוכניות וירטואליות, ובכללם מפגשי נטוורקינג וימי הדגמות התפורים לצורכי המשתתפים. המפגשים הפיזיים הראשונים יתקיימו בישראל בחודש יולי הקרוב, ובמסגרתם ייפגשו מנהלים בכירים של תאגידים מסינגפור עם יזמים ישראלים כדי לדון בשיתופי פעולה בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות.

יקיר מכלוף, שמונה לאחרונה לראש הפיתוח העסקי של OurCrowd: "בעקבות פתיחת המשרד שלנו בסינגפור בשנת 2016 וכן שיתופי הפעולה שרקמנו עם United Overseas Bank, עם נמל התעופה סינגפור צ'נגי(Singapore Changi Airport) ועם Kepple, אנו נמשיך לחזק את שיתופי הפעולה האסטרטגיים שלנו ונקדם חדשנות תאגידית בין סינגפור, האקו-סיסטם הישראלי ומעבר להם".

לילי פואה (Lily Phua), סגנית נשיא רשות החדשנות של סינגפור: "בעקבות הפתיחה המחודשת של הגבולות בעולם, החברות שלנו יכולות שוב לנסוע לפגוש שותפים בינלאומיים בכדי לדון בהזדמנויות לצמיחה ולחזק שיתופי פעולה לקידום חדשנות.

״רשות החדשנות של סיגנפור שמחה לחבור ל-OurCrowd בכדי לארגן את סדרת המפגשים בישראל ולשפר בכך את היכולת של החברות שלנו ליצור מוצרים ועסקים חדשים שבסיסם בסינגפור. חברות יוכלו למנף את הרשתות הענפות של OurCrowd ואת ההבנה העמוקה שלה בנוגע ליכולות הטכנולוגיות של סטארט-אפים ישראלים, עובדה שתחזק עוד יותר את קשרי החדשנות בין שתי המדינות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית