"תאמין בביטחון": משרד הבט״פ מעלה קמפיין הסברה חדש לחברה הערבית 

אלעד טנא, ראש מערך ההסברה הלאומי: "הראשונים לסבול מן הפשיעה בחברה הערבית הם בני החברה עצמה, רבים מהם קוראים מפורשות למדינה כבר שנים לפעול על מנת להגביר את ביטחונם האישי״

חלק מקמפיין ההסברה

קמפיין ייחודי של המשרד לביטחון הפנים ומערך ההסברה הלאומי יעלה היום (חמישי 19/05). במרכז הקמפיין יעמדו הישגי מבצע "מסלול בטוח" ותחת הסלוגן "תאמין בביטחון". הקמפיין מביא לידי ביטוי את כלל פעילות משרדי הממשלה ורשויות האכיפה לטיפול בפשיעה והאלימות בחברה הערבית. 

הקמפיין נועד להעמיק את ההיכרות של הציבור הערבי במאמץ הלאומי לצמצום והורדת הפשיעה ולהדגיש את הישגי המבצע, זאת על מנת להגביר את תחושת הביטחון ולחזק את האמון ושיתוף הפעולה עם רשויות אכיפת החוק. 

זאת, בהמשך להחלטת ממשלה של התכנית לטיפול בתופעות הפשיעה והאלימות בחברה הערבית שמוביל המשרד לבט"פ. הקמפיין יעלה כאמור בשלל המדיות הדיגיטליות, שלטי חוצות ובתקשורת הכללית.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "עם כניסתי לתפקיד, הצבתי בראש סדר העדיפויות את המאבק בפשיעה ברחוב הערבי. החובה שלנו כמדינה היא להשיב את הביטחון האישי לאזרחים, ועד עתה - בזכות פעולה נחושה של משטרת ישראל - בלמנו את התדרדרות הפשיעה ברחוב הערבי, וכעת אנו עסוקים גם בצמצומה. ״ 

יואב סגלוביץ, סגן השר לביטחון הפנים שמוביל את פעילות ״מסלול בטוח״: ״המאבק בפשיעה והחזרת תחושת ביטחון לתושבים הינם חובה בסיסית של המדינה וחלק משינוי חברתי שחייב להעשות יחד ובשיתוף פעולה עם החברה הערבית ומנהיגי הציבור שלה. אנחנו בעיצומו של תהליך חשוב שימשך בכל הכוח". 

מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים תומר לוטן: "אנו רואים חשיבות עליונה בשיתוף הציבור עם המאמצים, הפעולות וההישגים הרבים של התכנית הלאומית לטיפול באלימות ופשיעה. השיתוף הינו מפתח מרכזי לחיזוק האמון ותחושת הביטחון שאנו מחויבים לה כלפי כלל אזרחי ישראל". 

אלעד טנא, ראש מערך ההסברה הלאומי: "הראשונים לסבול מן הפשיעה בחברה הערבית הם בני החברה עצמה, רבים מהם קוראים מפורשות למדינה כבר שנים לפעול על מנת להגביר את ביטחונם האישי. המשרד לביטחון פנים ומערך ההסברה משקפים את ההשקעה חסרת התקדים שמבצעת הממשלה הנוכחית במאבק זה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית