אלביט תספק מערכות ראיית לילה בשווי 49 מיליון דולרים למרינס

מערכת ראיית הלילה המחלקתית SBNVG הינה מערכת קלת-משקל המורכבת על הקסדה המאפשרת ראיית לילה איכותית בתנאים וסביבות שונות ומשפרת את המודעות והביצועים הקרביים
 

אלביט תספק מערכות ראיית לילה בשווי 49 מיליון דולרים למרינס

Elbit Systems of America SBNVG

חברת אלביט מערכות הודיעה היום (שני) כי חברת-הבת שלה, אלביט מערכות ארה"ב, זכתה בחוזה בשווי 49 מיליון דולרים לאספקת משקפות ראיית לילה מחלקתיות (SBNVG) לחיל הנחתים האמריקאי. אספקה תבוצע במהלך חודש ספטמבר 2023. הזמנה זו היא חלק מחוזה שנחתם בחודש ספטמבר 2019 לאספקת מערכות אלו במשך 5 שנים בשווי כולל של 249 מיליון דולרים.

לדברי אלביט, מערכת ראיית הלילה המחלקתית SBNVG הינה מערכת קלת-משקל המורכבת על הקסדה המאפשרת ראיית לילה איכותית בתנאים וסביבות שונות ומשפרת את המודעות והביצועים הקרביים. למערכת חיי סוללה ארוכים יותר ושפורפרות זרחן לבן להעצמת תמונה בעלות ביצועים גבוהים לשיפור הבהירות ותפיסת העומק.

רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב, אמר: "הזמנה אחרונה זו לעוד משקפות ראיית לילה מחלקתיות מציינת את היותה של אלביט מערכות ארה"ב שותפה מבחירה של חיל הנחתים האמריקאי. כבוד הוא לנו שהמרינס מצוידים בפתרונות ראיית הלילה שלנו ואנחנו מחויבים להמשיך לספק ללוחמים שלנו את הטכנולוגיה הטובה ביותר שניתן להציע".
 

אולי יעניין אותך גם