UVISION מציגה התקנה על נגמ״ש Lynx KF41

באפריל עלו דיווחים כי החברה במגעים עם Rheinmetall. כעת פורסמה הדמייה של איך תראה כוורת המשוטטים על נגמ״ש ה-Lynx. הונגריה בינתיים היא הלקוח הזר הראשון לנגמ״ש זה. טרם ברור אם היא תרכוש משוטטים

https://twitter.com/ronkainen7k15/status/1524290301556183040?s=20&t=jcajUZ-OEb1Aajv1R3eXww

חברת UVISION ממשיכה להציג התקנות של חימוש משוטט מתוצרתה על מגוון רק״מים בעולם. לאחר שזכתה במכרז עם המארינס האמריקאי, הציגה החברה לאחרונה בתערוכת Modern Day Marine בארה״ב שתי התקנות על רק״מים שעתידים לשרת את המארינס. 

גם דיווחנו שהחברה במגעים עם Rheinmetall הגרמנית על התקנת כוורת משוטטים על הנגמ״ש Lynx KF41 מתוצרת החברה. כעת ronkainen7k15 חושף הדמיה כיצד תראה ההתקנה, שככל הנראה נמצאת בשלבים מתקדמים. 

הלקוח הזר הראשון של ה-Lynx KF41 הוא הונגריה, כך לפי armyrecognition.  ב-17 באוגוסט 2020, ממשלת הונגריה וקבוצת Rheinmetall חתמו על חוזה לתחילת ייצור משפחת רכבי הלחימה של Lynx בהונגריה. הונגריה הזמינה 218 נגמ״שים כאלו. הראשונים ייבנו בגרמניה בעוד 172 מתוכם ייבנו בהונגריה. 

גם מדינות אחרות גילו עניין ברכישת ה-Lynx KF41 כולל יוון, צ'כיה, עיראק, סלובקיה וארצות הברית.

טרם ברור מי מהלקוחות יזמין את תוספת כוורת המשוטטים לצריח. ניתן להעריך כי Rheinmetall תשווק אותה כתוספת אפשרית בתשלום, במודל דומה לתוספות אחרות לצריח רק״מ, כמו טילים או הגנה אקטיבית. 


 

 


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית