סייברארק מקימה קרן חדשה - CyberArk Ventures

ההכרזה על הקרן במקביל לדו״ח רבעוני מצוין שמציגה החברה. הקרן השקיעה עד כה בשלוש חברות הזנק בתחומי אבטחת רשתות, אבטחת אפליקציות ואבטחת דאטה

סייברארק מקימה קרן חדשה - CyberArk Ventures

אודי מוקדי. צילום: סייברארק

סייברארק מודיעה על תוצאות כספיות חזקות ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרס 2022. "שנת 2022 החלה מצוין והעסקים שלנו ממשיכים בתאוצה", כך אמר אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק.  "ביצועים מעולים, דרישה איתנה ורוח גבית חזקה בתעשייה הובילו ל- ARR מנויים של -219$ מיליון, עם צמיחה שהואצה לכמעט 150 אחוזים וסך ARR שהגיע ל-427$ מיליון עם צמיחה שהואצה ל 48%.

"תמהיל מוצרי המנויים שלנו, שהונע על ידי דרישה חזקה ומתמשכת לפלטפורמת אבטחת הזהויות שלנו, הגיע ל-86 אחוזים ברבעון הראשון ובכך גבר על מסגרת טווח תחזית ההכנסות שלנו ועבר את יעד המטרה של 85 אחוזים להשלמת יעד המכירות של תקופת המעבר למודל מנויים, וזאת תוך חמישה רבעונים בלבד ממועד תחילתה.  

"טרנספורמציה דיגיטלית, אימוץ מודל האבטחה 'אפס אמון' וחדשנות התוקפים תרמו למומנטום שלנו ולרבעון מצוין נוסף של הזמנות כאשר קצב הצמיחה שלנו ממשיך בתאוצה החזקה במיוחד של הרבעון הרביעי של שנת 2021.  

"הגורם העיקרי בצמיחת ההזמנות שלנו היה רבעון חזק במיוחד של עסקאות חדשות שכלל כמעט 250 לקוחות חדשים, מספר שיא עבור רבעון ראשון. הודות לתנופה של שנת 2021 שנמשכה ברבעון הראשון, אנו מעלים בבטחה את טווח התחזית עבור ה-ARR. אנו נמצאים בעמדה מצוינת להשגת צמיחה רב-שנתית איתנה שאנו מאמינים כי היא תשיא את הערך לבעלי המניות.

"ברבעון הראשון של 2022, 86 אחוזים מההזמנות הגיע ממנויים, אחוז גבוה משמעותית מ-79 האחוזים שצפינו. הודות לכך, סייברארק השלימה את יעד המכירות של המעבר למודל מנויים תוך חמישה רבעונים בלבד ממועד ההשקה הרשמי של תקופת המעבר למנויים בשנת 2021, והרבה מעבר לטווח המקורי של 8 עד 10 רבעונים להשלמת יעד המכירות של תקופת המעבר למנויים."

בנוסף, הודיעה החברה על השקת CyberArk Ventures – קרן השקעות גלובלית של 30 מיליון דולר, שמטרתה להשקיע בדור הבא של הסטארטאפים אשר פותרים אתגרי אבטחה מורכבים בעזרת טכנולוגיה חדשנית.

סייברארק הצטרפה לארבע קרנות הון סיכון: Venrock, YL Ventures, Team8 Capital, ו- Merlin Ventures. כמו כן, CyberArk Ventures מודיעה היום על השלמת השקעות ראשונות בשלושה סטארטאפים בתחום אבטחת הסייבר, שלושתם ישראלים:

Dig Security: מספקת פתרונות לאיתור איומים בזמן אמת בנכסי מידע המתארחים בעננים ציבוריים 
Enso Security: ניהול אבטחת אפליקציות 
Zero Networks: ספקית מובילה של פתרונות מיקרו-סגמנטציה המבוססים על זהויות

"אנו מחפשים חברות סטארטאפ חדשניות בתחום הסייבר הפותרות בעיות קשות ללקוחותיהן", אמר מוקדי. "שלוש ההשקעות הראשונות שלנו הן שילוש מנצח של אבטחת רשתות, אבטחת אפליקציות ואבטחת דאטה. CyberArk Ventures היא התפתחות טבעית של האסטרטגיה העסקית שלנו, ומעניקה לנו הזדמנות מרתקת לתמוך בגל הבא של החדשנות באבטחת סייבר, ולקדם אקוסיסטם של חברות פורצות דרך."

אולי יעניין אותך גם