איירובוטיקס צפויה להרחיב את פעילותה באיחוד האמירויות 

החברה הודיעה על כוונתו של גוף ממשלתי באמירויות לרכוש שתי מערכות נוספות של החברה בסך שני מיליון דולר ועל הצטיידות צפויה בכעשרים מערכות נוספות עד שנת 2025

איירובוטיקס צפויה להרחיב את פעילותה באיחוד האמירויות 

קרדיט לתמונה: Airobotics
 

החברה הודיעה על כוונתו של גוף ממשלתי באמירויות לרכוש שתי מערכות נוספות של החברה בסך שני מיליון דולר ועל הצטיידות צפויה בכעשרים מערכות נוספות עד שנת 2025 בכוונת החברה למנף את ניסיונה המבצעי באיחוד האמירויות וכן את תהליך ההצטיידות של הגוף הממשלתי גם מול לקוחות פוטנציאלים נוספים. 

חברת איירובוטיקס העוסקת בהנגשה וניתוח מידע באופן אוטומטי באמצעות רחפנים, מודיעה היום כי גוף ממשלתי מאיחוד האמירויות עתיד להצטייד בשתי מערכות הכוללות רחפן ותחנת עגינה, זאת בהמשך לשתי מערכות שנרכשו מהחברה בשנה שעברה.

לדברי החברה, עסקה זאת מהווה צעד נוסף בתוכניתו של הגוף הממשלתי להצטייד בכ-20 מערכות לצורך הקמת תשתית עירונית של רחפנים אוטומטיים למטרת קיצור זמן התגובה של כוחות הצלה וביטחון וכן למימוש יישומי עיר חכמה.   

המערכת שפיתחה החברה כוללת רחפנים ותחנות עגינה הפועלים ללא מגע יד אדם ומאפשרים הקמת תשתית עירונית אווירית היכולה להחליף טייסת מסוקים יקרה להחזקה ומורכבת להפעלה, כמו גם לקצר את זמן התגובה של כוחות הצלה וחירום.

לאחרונה הודיעה החברה כי השלימה פרויקט בהובלת גוף ממשלתי מקומי מאיחוד האמירויות, שהפעיל את מערכת הרחפנים של איירובוטיקס בתערוכת דובאי אקספו 2020. במהלך האקספו, שנמשך שישה חודשים, הרחפנים של איירובוטיקס ביצעו משימות מורכבות ללא מטיס בקשר עין וללא התערבות אנושית כלשהי.

מערכת הרחפנים של חברת איירובוטיקס עוברת תהליך של רישוי מלא בארה״ב, תחת הנחיית והשגחת רשות התעופה האזרחית בארה"ב ה-FAA.

אולי יעניין אותך גם