אנבידיה מקימה בישראל קבוצה חדשה לפיתוח הדור הבא של המעבדים

קבוצת ה-CPU תצטרף למגוון קבוצות וצוותי מו"פ הפועלים כיום באנבידיה ישראל

צילום: אנבידיה

אנבידיה הודיעה על הרחבת פעילות מרכזי הפיתוח שלה בישראל, עם הקמתה של קבוצה חדשה שתוביל את פיתוח הדור הבא של מעבדי ה-CPU וליבות העיבוד מבית החברה. בקבוצה ייקחו חלק מגוון רחב של מהנדסים ומפתחים בתפקידים שונים: חומרה, תוכנה, ארכיטקטורה, Chip Design ועוד. 

מיכאל כגן, סמנכ"ל הטכנולוגיה, NVIDIA: "מדינת ישראל, וההון האנושי הייחודי שלה, מהווים גורם מפתח באקוסיסטם הטכנולוגיה העולמי, ואנו נרגשים להקים כאן קבוצה חדשה לפיתוח דורות המעבדים הבאים שלנו. אנחנו מצפים להמשך הרחבת הפעילות המקומית שלנו, הן בתחום המחקר והפיתוח, והן דרך התמיכה הרחבה שלנו במפתחים, חוקרים וחברות ישראליות באמצעות תוכניות ייחודיות לסטארט-אפים ומפתחים".

קבוצת ה-CPU תצטרף למגוון קבוצות וצוותי מו"פ הפועלים כיום באנבידיה ישראל, ועובדים על הדור הבא של טכנולוגיות התקשורת מהירה ומחשוב העל, מחקר בינה מלאכותית (AI) וכן מובילים את פיתוח שבב ה-DPU (ר"ת Data Processing Unit) של החברה. 

מאז הושלמה רכישת מלאנוקס באפריל 2020, גדלה פעילותה של אנבידיה ישראל בכ-33%, וכיום היא מונה יותר מ-2,800 עובדים ונחשבת כאחת המעסיקות הגדולות והמשמעותיות ביותר בהייטק הישראלי. צוותי הפיתוח של החברה פזורים בשבעה מרכזי פיתוח בישראל: יוקנעם, תל-חי, רעננה, תל אביב-יפו, ירושלים, קריית גת ובאר שבע.

כמו כן, לאנבידיה שיתופי פעולה רבים עם האקוסיסטם המקומי: תוכנית NVIDIA Inception, המטפחת סטארט-אפים חדשניים בעולמות הבינה המלאכותית וכוללת למעלה מ-300 חברות ישראליות; וכן כחלק מתוכנית המפתחים NVIDIA Developer Program, שמונה אלפי מפתחים ומפתחות. החברים בתוכניות אלו נהנים מתמיכה טכנולוגית, גישה לערכות פיתוח ומודלים מתקדמים מבית אנבידיה, ועוד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית