מוכרים אוויר ב-23 מיליארדי דולרים בשנה 

מכירות ה-NFT צמחו בשנת 2021 והגיעו להיקף של כ-23 מיליארדי דולרים. עולם האמנות מיהר להרוויח כסף, עם בתי מכירות פומביות שמוכרים NFTs המייצגים קריקטורות פשוטות במיליוני דולרים

מכירות ה-NFT צמחו בשנת 2021 והגיעו להיקף של כ-23 מיליארדי דולרים. כך לפי פרסום של רויטרס

מקופים מצוירים ועד קטעי וידאו, מכירות NFT הגיעו לכ-25 מיליארד דולר בשנת 2021, כאשר נכס הקריפטו הספקולטיבי התפוצץ בפופולריות, כך עולה מנתונים של DappRadar, אם כי היו סימנים להאטה בצמיחה לקראת סוף השנה.

״אוספים כמו CryptoPunks, Bored Ape Yacht Club ו-Art Blocks הפכו לפנים של פיצוץ ה-NFT״, כותבים בדו״ח. ״שווקים כמו OpenSea, Atomic Market ו-Solanart הפכו לחלק מה- Decentralized applications הפופולריים ביותר. ״

המחירים של כמה נכסי קריפטו המייצגים פריט דיגיטלי כמו תמונה, סרטון, או אפילו פיסת אדמה בעולמות וירטואליים, עלו כל כך מהר בשנה שעברה, עד שספקולנטים לפעמים 'העיפו' אותם לרווח תוך ימים. 

עולם האמנות מיהר להרוויח כסף, עם בתי מכירות פומביות שמוכרים NFTs המייצגים קריקטורות פשוטות במיליוני דולרים ללא חפצים פיזיים. יצירת אמנות אחת של NFT השיגה שיא של 69.3 מיליון דולר במכירה של כריסטיס במרץ. בינתיים, כמה מהמותגים המובילים בעולם, כולל קוקה קולה וגוצ'י, מכרו גם NFTs. 

היקף המכירות של NFT הסתכם ב-24.9 מיליארד דולר ב-2021, בהשוואה ל-94.9 מיליון דולר בלבד בשנה הקודמת. DappRadar אוספת נתונים על פני עשרה פרוטוקולי בלוקצ'יין שונים, המשמשים לתעד מי הבעלים של ה-NFT.