זום קיבלה את הסמכת הסייבר Common Criteria

תקן Common Criteria בוחן ומעריך כיצד מוצרי IT עומדים בשורה מחמירה של דרישות אבטחה, הכוללות בין השאר הערכות נקודות חולשה

זום קיבלה את הסמכת הסייבר Common Criteria

bigstock

זום (Zoom Video Communications, Inc.) הודיעה על קבלת תקן ההסמכה הבינלאומי Common Criteria Evaluation Assurance (v3.1 rev. 5). התקן, שמעיד על איכות אבטחת הפלטפורמה מאיומי סייבר הוענק לזום על ידי מעבדות המשרד הגרמני הפדרלי לאבטחת מידע (BSI). התקן הוענק לגרסת ה׳לקוח׳ 5.6. 

תקן Common Criteria בוחן ומעריך באופן אובייקטיבי כיצד מוצרי IT עומדים בשורה מחמירה של דרישות אבטחה, הכוללות בין השאר הערכות נקודות חולשה. גרסת הלקוח של זום שנבדקה על ידי BSI על רכיביה,  הוערכה מול הסטנדרטים של ה- Common Criteria ונמצא כי היא עומדת בכל הדרישות.

התקן, המוכר בלמעלה מ-25 מדינות כולל בריטניה, ארה״ב, קנדה, גרמניה וישראל (אומץ כתקן ישראלי - ת"י 15408 ISO) מהווה כיום כלי הערכה מוביל עבור תקני אבטחה של מוצרי IT ועיקר בשוק בו מספק גדל והולך של משתמשים מצפים שיצרני התוכנה יספקו להם הוכחות על יכולות הסייבר של מוצריהן. 

״קבלת הסמכה היא אבן דרך משמעותית עבור זום״, אומר ג׳ייסון לי, ה-CIO של זום. ״לקוח תקשורת הווידאו שלנו הוא הראשון בעולם שמקבל את ההסמכה המאוד חשובה הזו, מהלך שמחזק את מחוייבותנו ללקוחות. אבטחה ושמירה על הפרטיות הם מאבני היסוד של מה שאנו עושים ונמשיך בפיתוח ובחדשנות של פתרונות אבטחה עבור כל המשתמשים בפלטפורמה שלנו״.

  
 

אולי יעניין אותך גם