חברת Vast Data משיקה מרכז פיתוח חדש בחיפה

פעילות זו הינה חלק מאג'נדת ההתרחבות של החברה וקיום שיתופי פעולה עם האקדמיה. בשלב הראשון יאכלסו את המרכז החדש 30 עובדים, מספר שצפוי להכפיל את עצמו בתקופה הקרובה

אילן שטיינברג, מנהל מרכז הפיתוח בחיפה, ואסט דאטה. קרדיט צילום: מור שטיינברג

חברת ואסט דאטה (Vast Data) הישראלית, העוסקת בפיתוח פתרונות אחסון, משיקה מרכז פיתוח חדש בחיפה, שיתווסף לזה הקיים בתל אביב. המרכז החדש בחיפה הוקם כדי להנגיש מצד אחד את האפשרות לעובדים פוטנציאליים בצפון להשתלב  במשרה טכנולוגית בחברה ששוויה מוערך בכ-3.7 מיליארד דולר, ומצד שני כחלק מההתרחבות והגדילה של החברה באופן גלובלי. מדיניות נוספת אותה מקדמת החברה היא ביסוס משרדיה לצד מרכזים אקדמיים, כאשר במקביל לפעילות בחיפה המשרדים במרכז ממוקמים ליד אוניברסיטת תל אביב. מדיניות זו נובעת מהרצון של החברה לקדם שיתופי פעולה טכנולוגיים עם האקדמיה, לצד פתיחת הדלת עבור סטודנטים.

בשלב הראשון יאכלסו את המרכז החדש בחיפה 30 עובדים, כאשר במהלך החודשים הקרובים מספר זה צפוי להכפיל את עצמו בשל הגיוס הנרחב. אילן שטיינברג, שיוביל את מרכז הפיתוח בחיפה, מסר כי: "העובדים שמצטרפים אלינו לוקחים חלק בבניית מוצרים מהפכניים בתחום הדאטה שנמצאים בחזית הטכנולוגיה, ונהנים מתרבות ארגונית שמקדמת שקיפות ושותפות מלאה״.

במהלך סבב גיוס רביעי שביצעה ואסט דאטה לפני כחצי שנה, גייסה החברה כספים בהיקף של 83 מיליון דולר ושילשה את הערכת השווי שלה תוך שנה. ואסט, שהוקמה בשנת 2016, סיימה את השנה השניה לפעילותה עם קצב מכירות שנתי של 100 מיליון דולר, עם הכפלה פי 4 בעסקי התוכנה של החברה שנה אחר שנה, ותוך השגת תזרים מזומנים חיובי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית