סימביו גייסה 20 מיליון דולר כדי לאפשר למותגים למכור בכל אתר מכירות דיגיטלי

שבעה חודשים בלבד לאחר השלמת סבב גיוס A, סימביו (Cymbio) שילשה את בסיס הלקוחות שלה; סימביו מחברת בין מותגים לבין מרקטפלייסים ואתרי מכירות ומאפשרת למותגים להגדיל מכירות בעולם הדיגיטלי

מייסדי סימביו רועי אבידור, גלעד צירקל ומור לביא. צילום: Cymbio

חברת סימביו (Cymbio), העוסקת באוטומציית ניהול ערוצי מכירה דיגיטליים למותגים, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס B בסך 20 מיליון דולר בהובלת Corner Ventures, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים אודי אנג'ל, Vertex Ventures, יובל טל ומשקיעים נוספים.

הגידול במכירות בעולם הדיגיטלי, העלייה החדה בכמות המרקטפלייסים שנפתחו בשנים האחרונות וכמות המכירות להן אחראים מרקטפלייסים, הובילו להתפתחותה של קטגוריה חדשה בעולם הקמעונאות - מכירות במרקטפלייס ודרופשיפ. מותגים מוכרים את מוצריהם דרך מרקטפלייסים של חנויות כלבו וקמעונאים גדולים וקטנים כאחד, כאשר צרכן רוכש מוצר, המותג (ולא החנות) מקבל את ההזמנה אליו ושולח את המוצר ישירות לצרכן. זוהי דרך חדשנית להגיע למספר רב של לקוחות, אך ההזדמנות הזו מגיעה עם אתגרים ודורשת יכולות טכנולוגיות ותפעוליות מורכבות מהמותגים.

סימביו הוקמה כדי לעזור למותגים להתגבר על האתגרים הללו ביעילות ולחבר אותם עם כל הקמעונאים וערוצי המכירה. טכנולוגיית החברה מאפשרת למותגים את היכולת לנהל ערוצים דיגיטליים ותומכת בכל המערכות, הפרוטוקולים והספקים ומאפשרת להם להתחיל למכור באלפי שווקים דיגיטליים (marketplaces). בנוסף, הטכנולוגיה של סימביו מאפשרת אוטומציה של כל הפעולות הנדרשות: מחיבור מסחרי עם חנויות ומרקטפלייסים, אינטגרציה, דאטה, מלאי, הזמנות, חשבונות והגדרת הניהול היומיומי של כל הפעולות בין המותגים לקמעונאים. בין לקוחות החברה מותגים כמו סטיב מאדן, ניו באלאנס, ג׳וסי קוטור, מיקרו קיקבורד והיא תומכת במאות קמעונאיים דוגמת פארפץ׳, נורדסטרום, מייסיס, אורבן אאוטפיטרס, טארגט, קולס, וולמארט ועוד. 

״סימביו מחברת בין מותגים וחנויות ומאפשרת למותגים להגדיל מכירות בעולם הדיגיטלי. הטכנולוגיה שלנו מפשטת תהליכים מורכבים על ידי שימוש באוטומציה ומאפשרת למותגים להוציא לפועל החלטות שבעבר היו לוקחות חודשים, במספר לחיצות כפתור״, אמר רועי אבידור, מייסד משותף ומנכ"ל סימביו, שהוקמה יחד עם מור לביא וגלעד צירקל.

"אנו נרגשים לעבוד עם כל כך הרבה אנשים פורצי דרך מהתעשייה. ביחד נמשיך במסע שלנו ליצירת עולם של מסחר דיגיטלי מחובר, המאפשר לכל חברה לעבוד ולשתף פעולה עם כל חברה אחרת, ללא מגבלות טכניות  ותפעוליות. הגיוס הנוכחי, יאפשר לנו לתמוך בצמיחה אותנו אנחנו חווים ויסייע לנו בפיתוח של כלים נוספים שיאפשרו למותגים המשך צמיחה בעולם הדיגיטלי שמתפתח כל הזמן״, הוסיף.  

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית