יווויז׳ן מאשרת כי נפלה קורבן למתקפת סייבר

יצרנית החימוש המשוטט יוויז׳ן מאשרת כי נפלה קורבן למתקפת סייבר. המתקפה, מסוג כופרה, בוצעה על ידי קבוצת ההאקרים Lockbit 2.0 אשר הדליפה מידע רגיש של החברה

קרדיט: אגף דוברות והסברה, משרד הביטחון

חברת UVISION AIR הודיעה כי החברה זיהתה אירוע אבטחה בחלק ממערכותיה כתוצאה מאירוע סייבר. החברה ביצעה ועודה מבצעת את כל הצעדים המתאימים בכדי להכיל כל השפעה אפשרית על מערכות אלה ומתקדמת באופן הדרגתי ומאורגן לשם כך.

נזכיר כי דיווחנו על האירוע בעת התרחשותו, כאשר החברה התעכבה עם ההודעה הרשמית. למרות העיכוב, שאפו לחברה על השקיפות לציבור. הקבצים נגישים ברשת האפלה וכוללים מידע רגיש אודות העסקים של החברה בעולם. 

״בשלב זה, החברה חזרה לפעילות מלאה ואף עדכנה את לקוחותיה בנושא. החברה הודיעה לרשויות הרלוונטיות ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עימן ועם צוות מוביל של מומחי אבטחת סייבר, על מנת לתקן בהקדם האפשרי ובאופן המאובטח ביותר את הנזקים למערכות שנפגעו, ככל האפשר. החברה גם יישמה אמצעים ספציפיים למניעת כל הרחבה של אירוע זה ופעלה לשחזור המערכות שהושפעו״, כותבים בחברה. 

״יוויז'ן לא שיתפה פעולה בשום צורה עם דרישות לתשלום הכופר שקיבלה באירוע זה מצד גורמים הפועלים באופן לא חוקי במרחב הסייבר. זאת בהתאם להנחיות שפורסמו לאחרונה נגד תשלומי כופר מסוג זה על ידי ה – FBI ורשויות אכיפת חוק נוספות.

״UVISION אסירת תודה לכל לקוחותיה על שיתוף הפעולה המתמשך עם החברה, ותמשיך לעדכן בנוגע להתפתחויות רלוונטיות.״

  
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית