IWI משיקה את ה-ACE-N 52 – רובה סער חדש ממשפחת רובי ACE

לטענת החברה, לרובה החדש יש עיצוב ארגונומי משופר המתאים למחסניות נאט"ו סטנדרטיות כולל תחמושת בקליבר 7.62x51 מ"מ
 

תמונה: iwi

חברת IWI הישראלית, יצרנית של נשקים קלים לצבאות, משטרות, סוכנויות אכיפת חוק וגופים ממשלתיים ברחבי העולם, הודיע היום (רביעי) על השקת רובה סער חדש מתוצרתה, ACE-N 52. כדגם האחרון במשפחת רובי ACE, ל-ACE-N 52 יש עיצוב ארגונומי משופר שמתאים לשימוש של מחסניות נאט"ו (AR-10) סטנדרטיות, כולל תחמושת בקליבר 7.62x51 מ"מ.

על פי IWI, בהתבסס על המנגנון האמין והמוכח של רובה הסער המפורסם "גליל" – ששימש בזמנו כרוס"ר העיקרי של צה"ל – ה-ACE-N 52 תוכנן במיוחד בכדי לאפשר לכוחות להתמודד עם אתגרי שדה הקרב המודרני.

"כמובילה בתחום הנשקים הקלים, IWI ממשיכה באופן רציף לפתח את המוצרים המתקדמים ביותר, בהתאם לצרכים המשתנים של הלקוחות", אומר רונן חמודות, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת SK וב-IWI. "כך, ה-ACE-N 52, עם המאפיינים הארגונומיים המשופרים שלו, עונה על הצרכים של שדה הקרב המודרני. גרסה נוספת של ה-ACE-N 52 הותאמה לצרכי השוק האזרחי".

החברה אומרת כי ניתן לתפעל את ה-ACE-N 52 בתנאי מזג אוויר וסביבה קשים במיוחד. עם קת AR מתקפלת ותנח לחי מותאמת, הרובה החדש מאפשר גמישות תפעול ומגביר את הדיוק המבצעי. לרובה יש מסילת פיקטיני לצרכי הרכבת מגוון רחב של אמצעים ואביזרים.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית