יוויז׳ן נכנסת לתחרות עם רפאל בשוק הנ״ט האירופאי 

החברה חתמה אתמול (ב) על הסכם הפצה עם ריינמטאל באירופה לחימוש המשוטט מתוצרתה. בריינמטאל כבר מצהירים על כוונה להיכנס לתחום הנ״ט באירופה 

לפי פרסום של UVision בחשבון הלינקאדין הרשמי, החברה חתמה אתמול (ב) על הסכם הפצה עם ריינמטאל באירופה לחימוש המשוטט מתוצרתה. 

"איטליה, צרפת, גרמניה, בריטניה, מזרח אירופה, כולם בעצם מחפשות חימוש מסוג זה בארסנל", אומר פאביו גרגזי, מנכ"ל RWM איטליה, חברה בת של ריינמטאל המתמחה בייצור ראשי נפץ לאתר flightglobal

"נ"ט היא בהחלט אחת היכולות שכל העמים מתעניינים בהן", אומר גרצי. הוא מציין שיש גם עניין בקרב כוחות מיוחדים וכוחות ימיים. לפיו, שתי החברות בוחנות לפתח וריאנט בשיגור מהאוויר. 

יש לציין כי הכניסה של יווויז׳ן לתחום הנ״ט מציבה תחרות לסדרת הספייק של רפאל, שגם היא נמכרת באירופה דרך חברה בשם Eurospike. לפי הערכות, מחיר חימוש כמו הNLOS של רפאל יקר מהחימוש המקביל של UVision. 

על פי פרסומים גלויים, לUVision יש עסקה בקנה עם המארינס האמריקאי ועם לקוח אסייתי. עם זאת, הכניסה לשוק הנ״ט האירופאי מציבה אותה בתחרות ישירה עם רפאל, כאמור. 

עוד שאלה היא כיצד העסקה האחרונה עם ריינמטאל מקרבת את UVision למכירה לחברה ביטחונית גדולה. בארה״ב המתחרה העיקרית שלה היא AeroVironment שגם התחרתה איתה על המכרז של המארינס. באירופה החברה נכנסה כעת להסכם הפצה ואולי ייצור משותף עם ריינמטאל ובאסיה החברה כבר הצליחה להכנס לאחד השווקים הגדולים. 

כלומר, החברה כעת ממוצבת בשלושת השווקים הגדולים בעולם - צפון אמריקה, אירופה ואסיה, עם מוצרים שנעים על הספקטרום של תקיפה קטנה מדויקת-מידתית של מטרות אדם או רכוש ועד הכלים הגדולים המיועדים לחדור שיריון ומטרות מבוצרות גדולות יותר. כולל ביצוע במתווה סטטי או בתנועה של המטרה. 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם