ארה״ב: סוכנות מודיעין החלל משיקה אסטרטגיה חדשה

האסטרטגיה מבוססת על ארבעה נדבכים - גילוי נתונים בצורה קלה ונגישה. אינטגרציה ושימוש חוזר בנתונים. אפקטיביות בעבודה חוצת תחומים. הדור הבא של מודיעין החלל

https://twitter.com/NGA_GEOINT/status/1445815638438653953?s=20

סוכנות מודיעין החלל של ארה״ב, הNGA, משיקה אסטרטגיה חדשה לשנת 2021. מדובר בסוכנות שהמקבילה הישראלית שלה היא יחידה 9900 של צה״ל (בהפשטה). האסטרטגיה מבוססת על ארבעה נדבכים - גילוי נתונים בצורה קלה ונגישה. אינטגרציה ושימוש חוזר בנתונים. אפקטיביות בעבודה חוצת תחומים. הדור הבא של מודיעין החלל. 

ראוי לזכור כי בארה״ב פועלת, בנוסף, גם סוכנות ה-NRO שמפתחת עבור ארה״ב לווינים מסווגים, מסוגים שונים. אלו מאפשרים לNGA לאסוף מידע בכל העולם, בנוסף לשת״פ עם חברות מסחריות בתחום. 

לאסטרטגיה יש ארבעה יעדים עיקריים בהם תמדד האפקטיביות של ביצוע האסטרטגיה. ניהול המידע כמוצר אסטרטגי. אספקת שירותי מידע משותפים. הרחבה של יכולות ניתוח. חיזוק אוריינות הנתונים בכוח העבודה. 

״לNGA היסטוריה ארוכה של שותפויות קריטיות ברחבי DOD, IC, התעשייה המסחרית ושותפים בינלאומיים לתמיכה במשימות מרכזיות באמצעות ניתוח נתונים ומודיעין״, כותבים בפרסום. 

״ככל שכמות ומגוון הנתונים ממשיכים לעלות, NGA יישמה יוזמות כגון צוות הבינה המלאכותית, האוטומציה וההגדלה (AAA) וגופים כגון Corps Data כדי להתמקד בהעברת ניתוחים מושכלים של נתונים ל- NGA ולשותפי המשימה שלה. באופן דומה, מנהלי NGA החלו לחקור ולאמץ שיטות של כלי מסחר ליישום תהליכים מבוססי נתונים כדי להגדיל את יכולות קבלת ההחלטות.״ 








 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית