תמורות בדסק הודו של תעשייה אווירית 

השינויים הפרסונליים שמבצע בועז לוי, מנכ״ל החברה, בשיווק, אינם פוסחים גם על השוק הכי גדול של תעשייה אווירית - הודו. מנהל המשרד בהודו סיים חוזה וסגן סמנכ״ל השיווק התפטר. בחברה טוענים שלמרות הכל, העסקים כרגיל 

תמורות בדסק הודו של תעשייה אווירית 

צילום: תעשייה אווירית 

הודו היא אחד הלקוחות הגדולים של תעשייה אווירית, אם לא הגדול ביניהם. תעשייה אווירית, כמו חברות ביטחוניות אחרות בישראל, מחזיקה דסק שלם שמטפל רק בהזמנות של הודו. את הפעילות בהודו מטעם החברה ניהל בשנים האחרונות יואש רובין שסיים את החוזה שלו וחוזר לארץ. טרם נמצא לו מחליף. 

במקביל, החברה החליפה גם את סמנכ״ל השיווק שלה - אלי אלפסי (מונה לתפקיד בינואר 2017) ביהודה להב שחזר לחברה לאחר תפקיד בNSO. על תפקיד סמנכ״ל השיווק התמודד גם מאיר בן אבו, הסגן בשנים האחרונות של אלפסי. בן אבו הפסיד והגיש מכתב התפטרות לפני מספר ימים. בן אבו, על פי מקורות של ישראל דיפנס, היה אמון על הקשר החזק עם הודו במהלך השנים האחרונות מטעם שיווק החברה. 

במקביל לשינוי הפרסונלי בשיווק החברה ובדסק של הודו, טס בועז לוי, מנכ״ל החברה, לפגישה בהודו עם משרד הביטחון וסוכנות הDRDO (מקבילה למפא״ת בישראל). סבב הפגישות הסתיים באירוע מתוקשר סביב קבלת הברק-8 הקרקעי (MRSAM) לחיל האוויר של הודו באופן רשמי. 

גם אם מדובר בצירוף מקרים אקראי, אין ספק כי הטיסה של לוי להודו, בימים בהם הוא מבצע שינוי פרסונלי בשיווק החברה ובניהול הפעילות של הודו, אמורה לתרום לחיזוק הקשרים בין הצדדים בתקופה כזו.