רפאל שואפת למכור טילי ספייק LR2 לסרביה ופולין

חברת רפאל מנהלת בימים אלו מו"מ למכירת טילים מסוג זה לסרביה והיא מתכוונת להרחיב את פעילותה בפולין ולהציע לה את טילי ספייק LR2 יחד עם עוד מוצרים של החברה
 

תמונה: רפאל

האם רפאל עומדת לפני מכירה של טילי ספייק ארוכי-טווח מדגם LR2 לסרביה ולפולין? האתר הבלקני SeeNewa.com מדווח כי חברת רפאל מנהלת בימים אלו מו"מ למכירת טילים מסוג זה לסרביה. האתר מצטט את דבריו של המנהל האזורי של רפאל, אל זהאר, האומר כי "רפאל יחד עם שותפתה המקומית, החברה הממשלתית Jugoimport-SDPR לייצור מוצרים ביטחוניים, פועלת לקידום מכירתם של טילי ספייק LR2 בסרביה".

נציג החברה הישראלית אף הוסיף שבמידה ועסקת טילי ספייק LR2 תצלח בסרביה, בכוונת החברה להציע סוגים נוספים של טילי ספייק לסרביה כדוגמת ER ו-NLOS בעלי הטווחים הארוכים יותר.

האתר Defensenews.com מצביע על פולין כעל יעד נוסף של רפאל למכירת טילי ספייק LR2. האתר דיבר עם רולנד שטיינברכר, המנהל האזורי לשיווק בינלאומי ולפיתוח עסקי ברפאל, שסיפר כי רפאל מתכוונת להרחיב את פעילותה בפולין ולהציע לה את טילי ספייק LR2 יחד עם עוד מוצרים של החברה.

שטיינברגר אמר לאתר כי "העסקה הראשונה ליצור טילי ספייק עם המפעל הממשלתי Mesko נחתמה כבר ב-2003. לפני 6 שנים חתמנו חוזה חדש שיסתיים בסוף שנת 2021 וכעת ברצוננו לחתום על חוזה חדש שיאפשר ל-Mesko לייצר את טילי ספייק LR2|".
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית