AnyVision משיקה פתרון זיהוי פנים לסמארטפון

OnPatrol הוא יישום השגחה טקטית נייד המגן על אנשי אכיפת החוק ואנשי צבא על ידי זיהוי של גורמים חשודים, והעברת התראות בזמן אמת באמצעות ההתקן הנייד שלהם (טלפון או מצלמת גוף)

bigstock

AnyVision (אניוויז'ן), חברת הזיהוי המבוסס בינה מלאכותית, הכריזה על הזמינות של OnPatrol, יישום השגחה טקטית נייד המגן על אנשי אכיפת החוק ואנשי צבא על ידי זיהוי של גורמים חשודים, והעברת התראות בזמן אמת באמצעות ההתקן הנייד שלהם (טלפון או מצלמת גוף).
 
"יש חשיבות עליונה לאמון הציבור בביטחון ובאבטחה שמספקות רשויות אכיפת החוק. OnPatrol של AnyVision יכול לסייע למנוע הסלמה של איומים פוטנציאליים, וכן למנוע נזק פיזי, על ידי זיהוי בזמן אמת של פושעים ואנשים מסוכנים באמצעות טכנולוגיית הזיהוי מבוססת הבינה המלאכותית שלנו", אמר דיטר ג'וקר, מנהל טכנולוגיות ראשי של AnyVision.

"הוא נועד במיוחד לזהות ולבדוק פנים בודדות מול רשימת מעקב ייעודית - גם כשאנשים נמצאים בתנועה, מצולמים בתאורה גרועה או מוסתרים חלקית על ידי אנשים שמקיפים אותם".

סוג זה של התראות המבוססות על רשימת מעקב שונה לחלוטין מפתרונות זיהוי פנים אחרים, הממנפים רשתות עצביות כדי להשוות תמונות מזירות פשיעה כנגד בסיס נתונים מסיבי המכיל תמונות, וזאת כדי לאתר התאמות אפשרויות. במקום זאת, OnPatrol מזהה רק גורמי עניין שכבר סומנו כמסוכנים או כאנשים נעדרים, ומגן על הפרטיות של עוברי האורח.

עיתוי ההשקה משתלב עם ההודעה האחרונה של משרד המשפטים האמריקני כי הלשכה לסיוע לצדק תעניק סך של 7.65 מיליון דולרים במיקרו מענקים תחרותיים לשדולות שיממנו מצלמות גוף עבור כל מחלקת אכיפת חוק עם 50 אנשי צוות מושבעים במשרה מלאה או חלקית, במשרדים כפריים (משרדים שאינם ממוקמים במחוזות עירוניים או במטרו), וכן סוכנויות שבטיות מוכרות מבחינה פדרלית.

חלק מהתועלות שמציע OnPatrol

הגנה משטרתית: הגברת הבטיחות של השוטרים, מודעות מצבית, ושירות קהילתי על ידי כך שמאפשרים לשוטרים להעריך את רמת האיום של האנשים שסביבם במפגשי 1:1 או בסביבת פעילות קבוצתית.

סביבות בלי תקשורת או תקשורת גרועה: מתחת לפני הקרקע או באזורים מרוחקים, OnPatrol עדיין יכול לספק התראות אבטחה בזמן אמת אם חשוד מזוהה באמצעות מצלמת הגוף או באמצעות משקפי צילום. הודות למחשוב הקצה, הניתוח המלא של הווידאו מתרחש באופן לא מקוון במצלמת הגוף או בטלפון החכם של השוטר.

מאפשר הוצאות נמוכות יותר: מכיוון שסרטוני הווידאו מנותחים ישירות במצלמה הניידת או במצלמת הגוף, יש קיצוץ משמעותי בעלויות השרתים, רוחב הפס והתשתית שקשורים בדרך כלל עם איסוף וניתוח של וידאו בנפחים גדולים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית