זום משיקה חידושים נוספים לפלטפורמה

בין האפליקציות החדשות: פיתוח של ׳שומרי משקל׳ לשמירה על הבריאות, משחק בפיתוח הקומיקאית אלן דג׳נרס, ומגוון אפליקציות נוספות לשיתוף פעולה בזמן קיום שיחת וידאו

קרדיט תמונה: ZOOM

חברת זום הודיעה על זמינות למשתמשים של שניים מהחידושים היותר משמעותיים שלה באחרונה: Zoom Apps ו-Zoom Events. Apps הן אפליקציות של צד שלישי המספקות רמה חדשה של שיתוף פעולה, פרודוקטיביות ובידור. Events היא פלטפורמת All-in-One שמאפשרת למשתמשים ליצור מגוון רחב של אירועים וירטואליים אינטראקטיביים וסוחפים עבור כוח העבודה ההיברידי ומעבר לו.

השקת Zoom Apps מרחיבה את ההיצע של זירת האפליקציות של זום, שכבר מארחת כיום למעלה מ -1,500 תוכנות צד שלישי. זום כבר מציעים מספר אפליקציות מועילות במיוחד היום, ומפתחת עוד רבות אחרות. ביניהן ניתן למצוא מספר יישומים פופולריים ושימושיים:

Asana: אפליקציה המאפשרת אירוח פגישות תכליתיות עם היכולת ליצור לפני כן רשימת משימות בפגישה והגדרת השלבים הבאים לעבודה המשותפת. ניתן גם ליצור, לערוך ולהקצות משימות, וכל זאת מבלי לעזוב את פגישת הזום.

  • Dot Collector: אפליקציה שמאפשרת לכל אחד בפגישה לשתף את נקודת המבט שלו באמצעות משוב וסקרים בזמן אמת. האפליקציה מסייעת לייצור שיתוף פעולה כוללני יותר, שקיפות ויחסים משמעותיים בין עמיתים.
  • Dropbox Spaces: משתתפים בפגישות זום יוכלו מעתה להיות מעודכנים לפני, במהלך ואחרי הפגישות על ידי שיתוף פעולה בזמן אמת בשטח עבודה משותף אחד.
  • Heads Up! : משחק מהנה ומצחיק שיצרה מנחת הטלוויזיה הפופולרית אלן דג'נרס. המשחק מתאים במיוחד לגיבוש בין עובדים או חברים, והוא דרך מהנה להעביר זמן עם הקולגות בזמן ההמתנה לפגישות שיתחילו.
  • Wellness That Works: בפיתוח ׳שומרי משקל׳: האפליקציה מסייעת למשתמשים לנוע יותר, לאכול טוב יותר ולשפר את בריאותם כשהיא כוללת התראות שמזכירות לעמוד ולהתמתח, מעקב יומי אחר צריכת מים, כלים לשיפור החשיבה ומתכונים קלים ומהירים להכנה.
     

Zoom Events היא פלטפורמת All-in-One המעניקה לארגונים את היכולת ליצור חוויות היברידיות ווירטואליות. Zoom Events מאפשרים לעסקים לנהל ולארח אירועים אחד אחרי השני בצורה חלקה - מאירועי מכירות, אירועי לקוחות ותערוכות ועד אירועים פנימיים. הפלטפורמה מציעה תכונות כמו ׳מרכזי׳ אירועים, חללי אירועים עסקיים ייעודיים, רישום לאירוע הניתן להתאמה אישית וחיבור עם עמיתים דרך שיח בלובי המותאם לצ'אט. 

OnZoom, פתרון ממוקד לצרכני זום, מסייע למותגים ולעסקים קטנים להגיע לקהל צרכנים על ידי יצירה, אירוח וייצור רווח כלכלי מאירועים - כמו שיעורי כושר ובישול, הצגות תיאטרון ועוד. OnZoom תישאר בשלב זה בבטא ותשמש מקום בו עסקים קטנים ויזמים יוכלו לארח ולפרסם אירועים במדריך האירועים הציבורי של זום.

"אני נרגש לראות את החזון שהצבנו לפלטפורמה שלנו מתעורר לחיים באמצעות Zoom Apps ו-Zoom Events, מכיוון שהעולם מאמץ אזורי עבודה חדשים, ומעצים את כוח העבודה כיום ולעתיד," אומר אריק ס. יואן, מייסד ומנכ"ל זום. "חידושים אלה ישפרו את האופן שבו אנו מתחברים ומשתפים פעולה עם עמיתים, חברים, בני משפחה ועוד, תוך שיפור הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה ושמירה על אלמנטים של כיף ואיכות חיים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית