Carbyne ו-Edgybees יאפשרו העברת דיווחי חירום לכוחות הביטחון באמצעות רחפנים

שיתוף הפעולה יאפשר ל- Carbyne המתמחה בפיתוח טכנולוגיות עבור שירותי חירום, לקבל צילומים מכל רחפן מחובר ולהעביר אותם ישירות למוקד שיחות החירום

 Carbyne ו-Edgybees יאפשרו העברת דיווחי חירום לכוחות הביטחון באמצעות רחפנים

מימין לשמאל: אדם קפלן מייסד ומנכ״ל edgybees, ארז צור נשיא קרביין. קרדיט תמונה- רועי דונסקוי  
 

Carbyne מכריזה על שיתוף פעולה עם הסטארטאפ הישראלי Edgybees שפיתח טכנולוגיה להצגת שכבות של מידע דינמי במציאות רבודה על גבי שידורי וידאו חיים מרחפנים וכלי טיס. שיתוף הפעולה בין החברות יספק למוקדי חירום, שידורי וידאו בזמן אמת מרחפנים באמצעות צילומי רחפן, אשר יאפשרו למקבלי ההחלטות להעריך מצבי חירום בזמן אמת ולהגיב ביעילות על סמך וידאו מדויק של האזור במשבר.

ערים רבות ברחבי העולם פורסות במהירות פתרונות חדשניים, וביניהם גם רחפנים, אשר  מטרתם שדרוג מערכות התגובה בעת חירום וצמצום זמני שילוח צוותים במקרים הדורשים הצלת חיי אדם. פתרון התוכנה מבוסס הבינה המלאכותית של Edgybees, בשילוב עם יכולות הוידאו של Carbyne, משפר לעין ערוך את יכולת קבלת ההחלטות של מגיבי חירום בנסיבות קיצוניות דוגמת שריפות, שיטפונות או רעידות אדמה.

באמצעות שילוב זה, Carbyne יכולה לקבל צילומים מכל רחפן מחובר ולהעביר אותם ישירות למוקד שיחות החירום, בכך לא רק לתת לצוותים ולמגיבים הראשונים מבט אווירי על השטח, אלא גם לספק נקודות נתונים מרכזיות נוספות כגון שמות רחובות ספציפיים או רמזורים ולאתר את המיקום המדויק של האסון באופן מידי.

גישה ייחודית זו מייצרת כיסויים מפורטים על כבישים בזמן אמת, ציוני דרך מרכזיים ונתונים אחרים החיוניים למשימה על גבי עדכוני וידאו בשידור חי, המאפשרים לצוותי הגנה, ביטחון הציבור וצוותי תשתיות חיוניות לבצע משימות מצילות חיים בדחיפות גבוהה, במהירות ובבטחה. הטכנולוגיה של Edgybees, המספקת וידאו בזמן אמת המוגבר ברישום גיאוגרפי ברמת דיוק גבוהה מכל רחפן, תתווסף אל מערך הנתונים הקיים של Carbyne,  המועבר לאחר מכן לאפליקציה ייעודית. 

"נקודות התורפה של מערכת המענה למצבי החירום חשפה את עצמה ללא הרף במהלך השנה האחרונה, וניכר כי המערכת המיושנת דורשת שיפורים שיצילו עוד נפשות ויפשטו את השיטה באופן כללי", אמר נשיא Carbyne, ארז צור. "התקדמויות טכנולוגיות במערך המענה למצבי החירום, כמו שילוב וידאו בזמן אמת או אפילו יכולות רחפן, מייעלות את הפעולות הקריטיות למשימה יותר מאי פעם.״

"הוספת וידאו בזמן אמת המוגבר עם מיקום גיאוגרפי מדויק של כבישים ונקודות ציון מרכזיות מספקת רמה חדשה של נראות למוקדי התגובה באמצעות פלטפורמת שיתוף הפעולה למצב חירום של Carbyne. היא מספקת ניתוח מצב מדויק למגיבים ראשונים, מה שמגדיל באופן דרמטי את יכולתם להציל חיים במהלך אסונות טבע, משימות חיפוש והצלה ומבצעי מצב חירום אחרים", אמר אדם קפלן, מנכ"ל ומייסד Edgybees. 

אולי יעניין אותך גם