סייבריזן רוכשת את empow הישראלית

זאת אחרי גיוס של 275 מיליון דולר בשבוע שעבר. הרכישה תוסיף לפלטפורמת ההגנה של סייבריזן אלגוריתם חיזוי ייחודי לאיתור איומי סייבר עתידיים

ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד סייבריזן. קרדיט צילום: באדיבות החברה

חברת הסייבר ההגנתי סייבריזן הודיעה על הרכישה של חברת הסטראט-אפ הישראלית empow. סייבריזן (Cybereason) הינה חברת סייבר הגנתית מובילה, אשר מגנה על נקודות קצה בארגונים ומטרתה לבצע זיהוי, מניעה ונטרול של תקיפות סייבר. החברה נוסדה על ידי שלושה שותפים ישראלים בשנת 2012 ומונה כיום כ-850 עובדים ברחבי העולם. לסייבריזן מערכת XDR מתקדמת אשר מטרתה להחזיר למגן את היתרון על פני התוקף, על ידי הרחבת יכולות האיתור והתגובה בסביבת הארגון המודרנית.

סייבריזן תשלב במוצר שלה את הטכנולוגיה של empow אשר פיתחה מערכת מתוחכמת לניתוח, זיהוי ואוטומציה של ניהול איומי סייבר. באמצעות למידת מכונה, המערכת של empow מבצעת איסוף וקריאת מידע שקיים ברשת ובמערכות הארגון, על מנת לנתח משמעויות לטובת איתור איום פוטנציאלי ותכנון אסטרטגית הגנה, תוך תעדוף התגובות. למערכת מעל ל-70 אינטגרציות מול נותני שירותים טכנולוגים נוספים, והיא בעלת אלגוריתם חיזוי אשר יודע לצפות את צעדיו העתידיים של התוקף ואת הדרך בה מתכנן ליישם את תקיפתו.

ליאור דיב, מנכ״ל ומייסד סייבריזן: ״הטכנולוגיה של empow משתלבת היטב עם החזון שלנו לספק פלטפורמת הגנה הוליסטית מתקדמת המאפשרת לארגונים להגן על עצמם מפני האיומים הקיימים בעולם המודרני. כאשר התעמקנו ביכולות המוצר, נוכחנו לראות עד כמה טכנולוגיות ההגנה של שתי החברות משלימות זו את זו ויכולות לפתור יחד אתגרי אבטחה מורכבים שארגונים רבים מתמודדים איתם כיום״.

אבי צ'סלה, מנכ"ל ומייסד empow:  "סייבריזן הינה מהמובילות בתחום פתרונות האבטחה ומערכות ההגנה.  ישנה סינרגיה טבעית בכל מה ששתי החברות כבר מבצעות, ואנחנו מאוד נלהבים מהרכישה מכיוון שזה באמת מקרה שבו השלם גדול מסכום החלקים."

סייבריזן קיבלה לאחרונה הכרה עולמית בשניים מהדוחות הנחשבים בעולם. במאי האחרון קיבלה מערכת ההגנה של החברה ציונים מהשורה הראשונה בדו"ח היוקרתי MITRE ATT&CK עם הערכות של 100% הגנה על פני 54 הטכניקות שנבדקו ו- 100% כיסוי למניעת איומים.  בנוסף, נכללה החברה בדו"ח Gartner של שנת 2021, אשר הכריז עליה כאחת מבין החברות בעלות החזון המתקדם ביותר בתחום ה- EPP העולמי.

החברה הודיעה לאחרונה על גדילה משמעותית ותגייס כ-200 עובדים בחודשים הקרובים, מרביתם למרכז הפיתוח בישראל. בשבוע שעבר  הכריזה על סבב גיוס חדש בסך 275 מיליון דולר בהובלת Liberty Strategic Capital, קרן הון סיכון פרטית שהוקמה על ידי שר האוצר האמריקאי לשעבר סטיבן מנושין שמכהן כמנהל שותף.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית