שת״פ בין Fiverr ו-Salesforce להעצמת בעלי מוגבלויות

שתי החברות מאחדות כוחות במטרה לסייע לסטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות ליצור מסלול קריירה, לצבור ניסיון מקצועי, להתחזק ולהצליח

 

שת״פ בין Fiverr ו-Salesforce להעצמת בעלי מוגבלויות

צילום: יח״צ Fiverr

חברת Fiverr תחבור ל-Salesforce לתכנית פיילוט שתתחיל בישראל ב-1 באוגוסט, ותלמד סטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות להפוך לאדמינים במערכת סיילספורס באמצעות תכנית הכשרה ייחודית בת שישה שבועות. במהלך התוכנית ילמדו המשתתפים את הכלים והמערכות של סיילספורס מהמנטורים האישיים של החברה, ובמקביל יוכשרו על ידי המנטורים של Fiverr לגבי אופן השימוש בידע שלמדו באופן הטוב ביותר בפלטפורמה. 

התכנית תכלול גם סדנאות והרצאות מטעם עובדי סיילספורס. לאחר סיום התכנית, סיילספורס תפנה אל בסיס הלקוחות הנרחב שלה ותמליץ על עבודה עם האדמינים המוכשרים והמוסמכים הללו דרך פלטפורמת Fiverr, ועל ידי כך תספק להם ניסיון בעבודה מקצועית.

מחברת Fiverr נמסר, כי היא רואה כחלק מהאחריות שלה להשתמש ביכולותיה ויכולות הפלטפורמה שלה למטרה טובה ולסייע לכל מי שרוצה למצוא הזדמנות להתפרנס ולהגיע להצלחה מקצועית. בשנה שעברה השיקה החברה את Fiverr Empower, תוכנית המיועדת לסייע לאנשים עם מוגבלויות בצבירת ניסיון מקצועי ובניית תיק עבודות על ידי הענקת הכשרה לעבודה דרך זירת המסחר של Fiverr.

מסיילספורס נמסר: מחויבותה של החברה, מובילה עולמית בתחום ה- CRM, היא לסגור את הפער ולספק הזדמנויות תעסוקתיות שוות. החברה מאמינה שיצירת מקום עבודה שעובד טוב יותר בשביל כולם, הוא צעד קריטי בהשגת מטרת העל: שוויון עבור כולם, בכל מקום. בכדי לסגור את הפער הזה, שתי החברות בונות מקומות עבודה ותוכניות המקדמות כישרון ומספקות גישה שווה לכולם לכלים העוזרים לקדם את הקריירה.

תוכנית Fiverr – סיילספורס תורמת למאמץ העולמי לשילוב אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה ויוצרת הזדמנויות שוות אמיתיות. באמצעות לימוד ומתן תמיכה, שתי החברות מאחדות כוחות במטרה לסייע לסטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות ליצור מסלול קריירה, לצבור ניסיון מקצועי, להתחזק ולהצליח.

 מור לוינהר-צנג, מנהלת התוכנית Fiverr Empower: "מטרתה של Fiverr היא לספק לכל אדם את האפשרות לבנות עסק או מותג, או להגשים את החלום שלו – ללא הבחנה בין יכולות האחד והאחר. אנו מתכבדים ונרגשים לשתף פעולה עם חברה מובילה בעולם כמו סיילספורס ביוזמה שבאה להעצים אנשים עם מוגבלויות ולהעניק להם את האפשרות להתפרנס באמצעות פלטפורמת Fiverr כשם שמאות אלפי אנשים ברחבי העולם עושים".

אולי יעניין אותך גם