גילת תספק ציוד תקשורת לווייני לגורם צבאי

על פי הודעתה, החברה נבחרה כספק יחיד לטיפול בדרישות הקישוריות הביטחוניות. בהודעה לא רשום האם זה לקוח זר או ישראלי 
 

https://www.gilat.com/pressreleases/gilat-awarded-contract-to-supply-satellite-communication-equipment-for-military-usage/

חברת גילת רשתות לווייניות (Gilat Satellite Networks) הישראלית, ספקית בינלאומית של טכנולוגיות, פתרונות ושירותים בתחום רשתות הלוויין, הודיעה בשבוע שעבר כי זכתה בחוזה לאספקת ציוד תקשורת לווייני לצרכים צבאיים. גילת נבחרה כספק יחיד לטיפול בדרישות הקישוריות הביטחוניות המתקדמות ביותר כיום ובעתיד.

בהודעתה מציינת גילת כי הלחימה הממוקדת-רשת כיום והתקשורת הדיגיטלית הגדילו את חשיבותם של פתרונות התקשורת מבוססי לוויין בשדה הקרב. הטכנולוגיה המתקדמת של גילת מציגה ביצועים ויעילות מעולים ובכך עומדת בדרישות הביטחוניות לטווח הארוך.

"גילת תספק תשתית תקשורת לוויינית ביטחונית שהיא הכרח קריטי בשדה הקרב, בכל מקום ובכל זמן שנדרשת תקשורת", אמר תא"ל (מיל.) איל זלינגר, סמנכ"ל גילת. "אנו גאים בכך שפלטפורמת SkyEdge II-c של גילת עונה על הדרישות המחמירות ביותר ובכך מספקת את היכולת הטכנולוגית למימוש דרישות הלוחמה הדיגיטלית. יתר על כן, חוזה זה מהווה צעד משמעותי ביישום האסטרטגיה של גילת בשוק הביטחוני העולמי. "
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית