עיכוב בתחילת הייצור במפעל הנק"ל הישראלי בגיאורגיה

לטענת משה עוז, בעלי חברת CAA הישראלית, מדובר כרגע רק ביחסי ציבור של הגיאורגיים
 

https://twitter.com/ModGovGe/status/1394984508533923842

בתחילת השבוע דווח באתר ישראל דיפנס כי שר ההגנה הגיאורגי הודיע לתקשורת הגיאורגית על כוונה להתחיל לייצר רובי M4 ישראליים במפעל מקומי עוד לפני סוף שנת 2021. עוד השבוע פרסם משרד ההגנה הגיאורגי סרטון וידאו ברשתות החברתיות בו נראה שר ההגנה הגיאורגי חותם על הסכם עם משה עוז, הבעלים והמנכ"ל של חברת CAA הישראלית.

בדברי ההסבר שנלוו לסרטונים אלו נאמר כי בטכס נחתם הסכם בין משרד ההגנה הגיאורגי לבין החברה "היהודית" לייצור רובים מסוג M4  כחלק מהמיזם המשותף הישראלי-גיאורגי "דלתא".

אולם, אליה וקוץ בה. משה עוז, כאמור הבעלים של חברת CAA, מכחיש את הדברים. לטענתו, מדובר כרגע אך ורק ביחסי ציבור של הגיאורגים ולמעשה שום דבר לא נסגר ולא נחתם. משה מאשר כי בבעלותו מפעל לייצור נשק בגיאורגיה מאז שנת 2010, אך המפעל ישן ואינו עובד כרגע.

המחשבה היא להפעילו מחדש ולייצר עבור הגיאורגים כל מוצר שירצו במסגרת החוק ותקנות אפ"י. בטכס עצמו, מספר משה, נחתם הסכם בין משרד ההגנה הגיאורגי ובין חברת CAA וחברת בלו-סטון (Blue Stone) האמריקאית - שלדבריו הינה חלק מהתעשייה הצבאית האמריקאית – לפתיחת מפעל שיספק הן לשוק המקומי הגיאורגי והן לשוק האמריקאי מוצרים של חברת CAA.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית