Verbit הישראלית רוכשת את VITAC האמריקאית

Verbit המפתחת פלטפורמת תמלול מבוססת בינה מלאכותית רוכשת את חברת VITAC האמריקאית ובכך הופכת לפלטפורמת התמלול הגדולה בעולם

Verbit הישראלית רוכשת את VITAC האמריקאית

תום ליבנה, מנכ״ל ומייסד Verbit. צילום: אריק סולטן

חברת הסטארט אפ הישראליתVerbit  שפיתחה מערכת תמלול מבוססת בינה מלאכותית לתמלול קבצי אודיו ווידאו בזמן אמת וגייסה עד כה למעלה מ- 122 מיליון דולר, רוכשת את חברת VITAC האמריקאית - ספקית כתוביות בזמן אמת בעולם בתחום המדיה. על פי הודעת החברה, רכישה זו תמצב את Verbit כשחקנית מספר אחת בעולם בשוק התמלול והכתוביות בתחומי המשפטים, המדיה, החינוך, ובמגזר הציבורי והעסקי. 

הרכישה תרחיב את יכולותיה של Verbit ואת קהל הלקוחות שלה בתחום המדיה, ובכך תהפוך אותה לשחקן המשמעותי ביותר בתחום התמלול והכתוביות עם לקוחות מהשורה הראשונה כמו CNN ,FOX ועוד. לצד העמקת החדירה בתחום המדיה, Verbit תעמיק את אחיזתה בתחומים נוספים בהם מוכרת את פתרונותיה היום.

חברתVITAC  משמשת כיום ספקית הגדולה ביותר של כתוביות בזמן אמת בצפון אמריקה. לקוחותיה כוללים את חברת השידור הגדולות בעולם וכן את רוב רשתות הכבלים המובילות בארצות הברית, כמו גם אוניברסיטאות וארגונים ממשלתיים. פתרונות החברה כוללים הנגשת כתוביות בזמן אמת ותומך במספר רב של שפות.

בשילוב מומחיות התמלול של ,VITAC יכולה כעת Verbit להציע ללקוחותיה סל רחב  של פתרונות טכנולוגיים וכתוצאה תהפוך לפלטפורמת תמלול ושירותי כתוביות שתכלול לראשונה את טכנולוגיית ה-RESPEAKING  (טכניקה לזיהוי דיבור המתורגמת בשידור חי לכתוביות על המסך ומונגשת לקהל חרשים וכבדי השמיעה).

״אנו שמחים להמשיך ולחזק עוד יותר את מעמדנו כמובילי שוק בענף התמלול״ אומר תום ליבנה, מנכ״ל ומייסד  Verbit. ״השותפות עם VITAC תאפשר לנו ולהרחיב את מכלול פתרונות שירותי ומוצרי החברה לשוק המדיה והתקשורת ואף לתמוך בצורה מיטבית טובה יותר בתחומים הנוספים אותן משרתת כיום החברה – חינוך אקדמיה, משפט וחברות עסקיות גדולות. נמשיך להשקיע בטכנולוגיה שלנו ובגיוס מאות עובדים חדשים, על מנת להמשיך להתפתח ולתת את המענה הטוב ביותר לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו".

חברת Verbit משתמשת בטכנולוגיית AI כדי לתמלל אודיו לטקסט כתוב במגוון תחומים תוך שימוש בלמעלה מ-30 אלף מתמללים פרילנסרים  בדיוק תוצאות התמלול. כך, ׳המכונה׳ לומדת, משתפרת ומדייקת את האלגוריתם, כך גם עולה דיוק התוצאה ללמעלה מ-  99% דיוק. השילוב בין הבינה האנושית למלאכותית מאפשר תיקונים ושכלולים בזמן אמת ובקצבים גבוהים. 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל