חלל תקשורת וגילת טלקום יספקו גיבוי נתונים מבוסס לווין

השרות ישמש כגיבוי תקשורת אמין ואיכותי במצבי עומס קיצוני וקריסת רשתות יבשתיות

bigstock

חברות חלל תקשורת וגילת טלקום החלו לספק ללקוחות בישראל ובמזרח התיכון שירותי גיבוי וקישוריות רחבי-פס בטכנולוגיית KA-BAND המבוססים על היכולות הטכנולוגיות של הלוויין הדיגיטלי עמוס 17.

חלל תקשורת מפעילה את צי לווייני עמוס ואילו גילת טלקום מספקת שירותי תקשורת לוויינית. השירות יאפשר הנגשת אינטרנט איכותי באזורי הכיסוי, כולל באזורים בעלי תשתית מוגבלת של סיבים וסלולר. השרות גם ישמש גיבוי אמין ואיכותי במצבי עומס קיצוני וקריסת רשתות יבשתיות. השרות מיועד לעסקים, לרשויות מקומיות, לעיריות ולארגונים מבוססי תקשורת והוא עונה לדרישות הגנת סייבר מחמירות.

שתי החברות ביצעו בחודשים האחרונים הדגמות של השירותים החדשים בתנאי אמת, והושגו ביצועים טובים במהירות ואיכות הגלישה בכל אזורי המדינה. הביצועים מתאפשרים באמצעות שילוב היכולות של חלל תקשורת ושל גילת טלקום, כולל תחנות קרקע והלוויין עמוס 17. הלוויין  הוא רחב פס (HTS) דיגיטלי ממתקדם, תוכנן על ידי חלל תקשורת והוא בן הדור החדש של לווייני בואינג.

מנכ"ל חלל תקשורת דן זיצ'ק: "מטרתנו היא לאפשר לחברות ולארגונים בישראל ובמזה"ת ליהנות משרותי תקשורת מתקדמים. עמוס 17 הוא נדבך חשוב ועצמאי תשתיתית המאפשר ליהנות משרותי תקשורת מתקדמים, קישוריות וגיבוי באיכות גבוהה ובמחיר הוגן". 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית