NeuReality הישראלית חושפת פלטפורמת AI חדשנית

מבוססת על הגדרה מחדש של הארכיטקטורה המסורתית, ומיועדת לשמש פתרון ליישומי בינה מלאכותית רבים הכוללים סחר אלקטרוני, ביטחון פנים, רפואה, רשתות חברתיות יעוד

NeuReality הישראלית חושפת פלטפורמת AI חדשנית

צילום: באדיבות חברת NeuReality

סטארט-אפ ה-AI ניוריאליטי (NeuReality) מקיסריה חושף פלטפורמת AI-centric ראשונה מסוגה, המבוססת על הגדרה מחדש של הארכיטקטורה המסורתית של מערכות AI ועל סוג חדש של מערכת על גבי שבב (System on a Chip – SoC).

הפלטפורמה החדשה, NR1-P, מספקת פתרון בעל עוצמת מחשוב חזקה ליישומים קיימים וחדשים של בינה מלאכותית במגוון שימושים וביניהם ביטחון פנים, סחר אלקטרוני, רשתות חברתיות, רפואה, עוזרים דיגיטליים, מערכות המלצה ועיבוד שפה טבעית (NLP). היא מבוססת על הטכנולוגיה שפותחה בחברה ומיועדת למערכות מחשוב מנוהלות בדאטה סנטרים בענן ובארגונים המשתמשים בפתרונות מחשוב הקרובים למכשירי הקצה. ניוריאליטי צופה שלקוחות ארגוניים אלה ייתקלו במחסומים של סקלביליות ושל עלויות כאשר יעברו לפריסות בהיקף רחב עם יישומי ה-AI שלהם.

ניוריאליטי נחשפה לראשונה בפברואר השנה כשהודיעה על השלמת גיוס סיד בהיקף של 8 מיליון דולר, ועל צירופו למועצת המנהלים של החברה של ד"ר נאוין ראו, מומחה בינה מלאכותית עולמי ששימש כמנכ"ל חטיבת ה-AI של אינטל וכמנכ"ל חברת הבינה המלאכותית נרוונה סיסטמס, שנרכשה על ידי אינטל.

 לפי מבחני הביצועים של ניוריאליטי, פלטפורמת ה-NR1-P מספקת שיפור של יותר מפי 2 בעלות כוללת של בעלות (TCO – Total Cost of Ownership) בהשוואה לפלטפורמות של NVIDIA המבוססות על ארכיטקטורת מעבד מרכזי (CPU centric), המספקות שירותי למידה עמוקה בסביבה מבוזרת. החברה ממוקדת כעת בפיתוח של מוצר המשך, שיביא שיפור בסדר גודל בביצועים, בעלויות ובצריכת ההספק של תשתיות AI לעומת פלטפורמות קיימות, שבנויות סביב יחידת עיבוד מרכזית.

משה תנ"ך, מייסד משותף ומנכ"ל NeuReality, מסר כי: "אנו מספקים הפחתה עצומה בהוצאות הון ובהוצאות תפעול עבור בעלים של תשתיות בינה מלאכותית. לקוחות שעושים שימוש ביישומים בהיקפים גדולה של עיבוד תמונות כמו זיהוי עצמים או זיהוי פנים יוכלו לחסוך 50% מהעלות של הטכנולוגיה שלהם או מנגד להשיג קיבולת גדולה פי שניים עבור אותה עלות.

״המשימה שלנו היתה להגדיר מחדש את הארכיטקטורה המיושנת של מערכות ה-AI ולפתח פלטפורמות שה-AI נמצא במרכזן על בסיס סוג חדש של מערכת על גבי שבב"', הוסיף תנ״ך. "הציפיה מאיתנו  היא לספק קפיצת מדרגה ביעילות המערכות על מנת לתמוך בצמיחה האקספוננציאלית של השימוש ב-AI. אנחנו ממוקדים בעמידה בציפייה הזו בדיוק.

 

אולי יעניין אותך גם