VAST Data משלשת את ערכה, מגיעה לשווי 3.7 מיליארד

חברת פיתוח פתרונות האחסון הודיעה על סבב גיוס רביעי בהיקף 83 מיליון דולר. סיימה את השנה השנייה לפעילותה עם הגדלה פי ארבעה בעסקי התוכנה

רנן חלק, מייסד משותף ומנכ״ל VAST Data. צילום: שיווק וואסט דאטה

חברת VAST Data, המפתחת פתרונות אחסון, הודיעה על סבב גיוס רביעי בהיקף של 83 מיליון דולר. את הגיוס מובילה קרן Tiger Global Management, בשווי חברה של 3.7 מיליארד דולר אחרי הגיוס – שילוש הערכת השווי של החברה מאז אפריל 2020.

הערכת השווי מגיעה לאחר ש-VAST דיווחה על תוצאות שיא וצמיחה באימוץ הטכנולוגיה שלה על ידי לקוחותיה, במהלך השנתיים הראשונות לפעילות. החברה סיימה את השנה השנייה לפעילותה עם קצב מכירות שנתי של 100 מיליון דולר, עם הגדלה פי ארבעה בעסקי התוכנה שלה שנה אחר שנה, ותוך השגת תזרים מזומנים חיובי.

סבב הגיוס מוסיף להון שנצבר בקופת החברה לאחר הסבבים הקודמים, ומסתכם במאזן ב-230 מיליון דולר, שעל פי הצהרת VAST מציבים אותה כחברה העצמאית המצטיינת הבאה בתחום התשתיות, אשר מכוונת ליצור שיבוש ולשנות את עולם הענן ומרכזי הנתונים מבוססי בינה מלאכותית ברחבי העולם.

"רוח החלוציות והחדשנות של הצוות השלנו משפיעים על כל מרכיב במוצר שלנו ועל ההצלחה העסקית. הם מגדירים מחדש כיצד ניתן לבנות חברה מצליחה", אמר רנן חלק, מייסד משותף ומנכ"ל החברה. "אנו אסירי תודה על הערכת השווי שניתנה. זוהי הוכחה להישגים אליהם הגענו עד היום ובסיס לזינוק על ההזדמנויות הבאות שניצבות בפנינו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית