הסכם שותפות בין הינו מוטורס לרי אוטומוטיב הישראלית

חזון החברות הוא ביצירת עתיד שבו כלי רכב מסחריים תומכים בתנועת אנשים וסחורות יתפתחו לניידות המספקת ערך והזדמנויות חדשות לחברה

קרדיט תמונה: REE

הינו מוטורס, חברת בת של תאגיד טויוטה, וחברת רי אוטומוטיב הישראלית (REE), הפועלת בתחום הרכבים החשמליים, הכריזו על חתימת הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה לטובת הבאת החזון המשותף שלהן לשוק, "הבאת ערך חדש לחברה דרך דור העתיד של כלי רכב מסחריים".

חזון החברות הוא ביצירת עתיד שבו כלי רכב מסחריים תומכים בתנועת אנשים וסחורות יתפתחו לניידות המספקת ערך והזדמנויות חדשות לחברה. פתרונות דור העתיד של הינו ורי בתחום הניידות של כלי הרכב המסחריים מיועדים לשיפור איכות החיים בקנה מידה עולמי על ידי הפחתת פליטות הפחמן, צמצום עומס על תשתיות, הפחתת עומסים ומתן אפשרות לחברות להקצות משאבים בצורה טובה יותר.

שתי החברות ישלבו את יתרונותיהן כדי לאפשר את החזון הזה – הידע והטכנולוגיות של הינו כיצרנית כלי רכב מסחריים המותאמים לצרכי הלקוחות, והיכולות הטכנולוגיות החדשניות של REEcornerTM לרכבים חשמליים של חברת רי. הפתרון יציג עיצוב שטוח העונה על הצרכים המגוונים של הלקוחות,  שגם יתמוך בנהיגה אוטונומית. השתיים יעבדו תחילה על פיתוח פרוטוטייפים של החומרה עד 2022, תוך הערכת מודלים עסקיים, שיתוף לקוחות פוטנציאליים וביצוע הדגמות במקביל. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית