Guesty מכריזה על גיוס של 50 מיליון דולר

לאחר שנה יוצאת דופן בחסות המגיפה בעולם התיירות, ההשקעה מסמלת את הפופולריות של עולם האירוח האלטרנטיבי ואת התחזקות פלטפורמת ניהול הנכסים

עמיעד סוטו, מייסד משותף ומנכ״ל גסטי, יחד עם ורד רביב שוורץ, נשיאת החברה וסמנכ״לית התפעול. צילום באדיבות: Eyal Toueg

גסטי (Guesty), חברת תוכנה לניהול נכסים לתקופות קצרות, הודיעה השבוע על השלמת סבב גיוס D בהיקף 50 מיליון דולר, בהובלת קרן Apax Digital ובהשתתפות המשקיעים הקיימים. סבב זה מעלה את סך גיוסי החברה ל-110 מיליון דולר.

החברה מהווה פלטפורמה המספקת פתרון מקצה אל קצה לכל צרכי התפעול של מנהל הנכסים. מנהלי נכסים יכולים להתחבר לשלל ערוצי הפצה כגון אקספדיה, בוקינג, AirBnB ועוד, ולהשתמש במגוון רחב של כלים טכנולוגיים כגון סנכרון הזמנות בעשרות פלטפורמות במקביל דרך ממשק אחד, ניהול התקשורת עם האורחים, אוטומציות מתקדמות לניהול תהליכים, תשלום, ניהול המידע הפיננסי חשבונאי, ניהול תחזוקת הנכסים ועוד.

״אנו נכנסים לשלב מלהיב ומרתק בחיי החברה, כאשר בשנה האחרונה האירוח האלטרנטיבי ובו השכירויות לטווח קצר הפך לפופולארי בקרב קבוצות גדולות יותר באוכלוסייה, כתוצאה ממגיפת הקורונה, כשמטיילים התרגלו לפרטיות ומרחבים של דירה או בית, בצירוף איכויות מלונאיות״, אמר עמיעד סוטו, מייסד משותף ומנכ״ל גסטי.

״ההזמנות בארה״ב לקיץ 2021 עומדות כבר על 282% מההזמנות של קיץ 2020 ואף גבוהות ב32% מהזמנות קיץ 2019 (טרום הקורונה). נתונים אלה מדגישים את העתיד המזהיר של תעשיית האירוח האלטרנטיבי״, הוסיף״.   

״אנו נרגשים להצטרף לצוות בגסטי ולסייע להם בהבאת פתרונות טכנולוגיים מתוחכמים לניהול נכסים באקוסיסטם מתפתח החווה מהפך״, אמר דניאל או׳קיף, שותף מנהל באייפקס דיגיטל, המצטרף לדירקטוריון החברה. ״גסטי היא שחקן יוצא דופן בשוק הצומח במהירות״, מסר דייב אוונס, מנהל באייפקס דיגיטל. ״בהתחשב ברכישות של MyVR וYour Porter ובמגוון מוצרי החברה, גסטי היא המוביל המתבקש לאחד את השוק עם פתרון למארחים מכל הגדלים והסוגים״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית