צבא צ'ילה ערך סדרת הסמכות למפעילי טילי ספייק של רפאל

בסדרה זו הוערכו יכולותיהם של המפעילים בשלבים שונים של רצף הירי של טילי הספייק, החל ממעקב ויזואלי או אינפרה-אדום וכלה בפגיעה במטרה
 

צבא צ'ילה ערך סדרת הסמכות למפעילי טילי ספייק של רפאל

טיל הספייק. צילום: רפאל

האתר Infodefensa.com מדווח כי חיילים בגדוד החי"ר מס' 7 Esmeralda בחטיבה המשורינת מס' 3 La Conception של הצבא הצ'ילי ערכו בסוף חודש מרץ סדרת הסמכות לטכניקות קרביות ואימונים למערכות טילי נ"ט ספייק של רפאל בכדי לאשר את רמת הידע הטכני והמוכנות של מפעילי מערכות אלו. בסדרה זו הוערכו יכולותיהם של המפעילים בשלבים שונים של רצף הירי של טילי הספייק, החל ממעקב ויזואלי או אינפרה-אדום וכלה בפגיעה במטרה.

האתר מציין כי הצבא הצ'יליאני רכש בשנת 2006 את טילי Spike LR עם טווח פגיעה של 4 ק"מ ובשנת 2014 החל לקבל את ורסיית ה-ER בעל יכולת פגיעה לטווח של 8 ק"מ. הטילים בצבא צ'ילה נורים הן ממשגרים ניידים וכן ממשגרים המותקנים על גבי נגמ"שי חי"ר ורכבים טקטיים קלים כדוגמת רכבי ה-HMMWV של חברת AM General.

יודגש כי כבר בחודש דצמבר 2020 דווחנו באתר ישראלדיפנס כי פלוגת הנ"ט של חטיבת Acorazada Coraceros הראשונה של הצבא הצ'יליאני ביצעה תרגיל ירי מעשי עם טילי ספייק מתוצרת רפאל במתחם האימונים פאמפה צ'אקה באריקה. 
 

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות