סייברטק דובאי הגיע לסיומו: מפגש נדיר עם אחיינו של מנהיג דובאי ובן דודו של יורש העצר

במסגרת ביקורו, עבר השייח׳ מאנה בן מוחמד בן רשיד אל מכתום בין הדוכנים ושוחח עם בכירים ישראלים, ביניהם אסתי פשין, מנהלת מפעל הסייבר של תעשייה אווירית, יגאל אונא, מנהל מערך הסייבר הישראלי ובכירים נוספים

סייברטק דובאי הגיע לסיומו: מפגש נדיר עם אחיינו של מנהיג דובאי ובן דודו של יורש העצר

ביקור השייח׳ מאנה בן מוחמד בן רשיד אל מכתום בכנס סייברטק דובאי. צילום: סייברטק

כנס סייברטק דובאי הגיע לסיומו לאחר יומיים רצופים של הרצאות מרתקות, תצוגה מגוונת של פתרונות סייבר ומפגשים עסקיים בין חברות ואישים מעשרות מדינות. הכנס משך אליו רבבות בכירים מישראל, דובאי ומדינות נוספות והיווה נקודת מפגש לכל העוסקים בשאלה כיצד ניתן לייעל את ההגנה בסייבר של ארגונים ומדינות. 

היום (ג) ביקר באירוע שייח׳ מאנה בן מוחמד בן רשיד אל מכתום, אחיינו של מנהיג דובאי ובן דודו של יורש העצר שסייר אתמול במקום. זאת, לאחר ביקור אתמול (ב) של יורש העצר השייח' חמדאן בן מוחמד בן רשיד אל מכתום בכנס. 

שיתוף הפעולה בין ישראל לבין איחוד האמירויות בתחום אבטחת הסייבר החל בחודש אוגוסט 2020, עם חתימת הסכמי אברהם ומיסוד היחסים הרשמיים בין שתי המדינות, אך מהר מאוד הפך לקרוב במיוחד. במסגרת הכנס אף נחשף כי איחוד האמירויות וישראל מתכננות לערוך תרגילי סייבר משותפים. 

במסגרת ביקורו, עבר השייח׳ מאנה בן מוחמד בן רשיד אל מכתום בין הדוכנים ושוחח עם בכירים ישראלים, ביניהם אסתי פשין, מנהלת מפעל הסייבר של תעשייה אווירית, יגאל אונא, מנהל מערך הסייבר הישראלי ובכירים נוספים. 

זו הפעם הראשונה שכנס סייברטק מגיע למדינות המפרץ, כאשר יורש העצר של דובאי הצהיר כי הוא מצפה לכנס נוסף בשנת 2022. אנחנו מתכוונים לעמוד בצפייה זו. 

 

אולי יעניין אותך גם