״לאחרונה אנו מתמודדים עם מתקפת סייבר גדולה נגד תשתיות בארה״ב״ 

״אנחנו רוצים לחזק את שיתוף הפעולה עם שותפים מסביב לעולם. אנו רוצים לגבש נורמות יציבות בעולם הסייבר״, מסביר ברנדון וויילס, מנהל הסוכנות לאבטחת סייבר ותשתיות (CISA), ארה"ב

ברנדון וויילס. צילום מסך מתוך הכנס

ברנדון וויילס, מנהל הסוכנות לאבטחת סייבר ותשתיות (CISA), ארה"ב, פתח את כנס סייברטק דובאי, עם קריאה לכל העוסקים במלאכת ההגנה בסייבר בעולם - בואו נשתף פעולה. 

״אנו רואים את התוקפים מנצלים את תקופת הקורונה. אנחנו בCISA משמשים כיועצים לממשל ולגופים פרטיים בארה״ב במטרה לעזור לארגון להגן על עצמו. אנו עוסקים גם בהגנה על תשתיות קריטיות והגנה על מערכות תקשורת קריטיות למדינה״, אומר וויילס.

״במהלך המגיפה עסקנו רבות במעבר ארגונים למציאות דיגיטלית. עזרנו להגן על שרשרת האספקה של החיסונים. כמו גם על הבחירות האחרונות. לאחרונה טיפלנו בניצול מוצרי מיקרוסופט. אנו מלווים גם את שירותי הבריאות בארה״ב. אנחנו עובדים עם רשויות פדרליות לעדכון מערכות ולהגיינה בסייבר. המאמצים שלנו לא היו יכולים להתרחש ללא שיתוף מידע בין רשויות וגופים בארה״ב. אנחנו חייבים לעבוד יחד. 

״לאחרונה פרסמנו אסטרטגיה עולמית לחזק את ההגנה בסייבר של תשתיות קריטיות ומדינות. אנחנו רוצים לחזק את שיתוף הפעולה עם שותפים מסביב לעולם. אנו רוצים לגבש נורמות יציבות בעולם הסייבר. ״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית