סיסקו מתרגמת שיחות וידאו לעברית - בזמן אמת

המערכת תוכל לתרגם ל100 שפות שונות שאחת מהן היא עברית

סיסקו מתרגמת שיחות וידאו לעברית - בזמן אמת

צילום מסך של הטכנולוגייה החדשה מתוך מערכת WEBEX. קרדיט: סיסקו ישראל

סיסקו הכריזה על הזמינות בתצוגה מקדימה של תוכנת התרגום בזמן אמת שלה ובמקביל הרחיבה באופן דרמטי את ספריית השפות מ-10+ ליותר מ-100 שפות, החל מארמנית, זולו ועד עברית. כחלק ממערכת Webex החדשה, ארגונים יכולים לספק לעובדים חוויות שיתוף פעולה הוליסטיות ויעילות.

משתמשים יכולים ליצור חוויית מפגש Webex אישית משלהם על ידי בחירה עצמית מהירה וקלה של השפה המועדפת עליהם מהשפות הנפוצות ביותר, כגון  ערבית, הולנדית, צרפתית, גרמנית, יפנית, קוריאנית, מנדרינית, רוסית וספרדית, כמו גם שפות מקומיות יותר כגון דנית, הינדית, מלאית, טורקית, וייטנאמית וכמובן עברית.

התוכנה מאפשרת לעסקים להתמקד במציאת הכישרון הטוב ביותר ללא קשר למקום אליו הם נמצאים או לשפת האם שלהם. דו"ח שפורסם לאחרונה על ידי Metrigy על עוזרים וירטואליים חכמים מצא כי כמעט  24% מהמשתתפים בפגישות הכוללות דוברי אנגלית הם אינם דוברי אנגלית.

מתוכם, יותר ממחצית כבר משתמשים באמצעות שירותי צד שלישי לתרגם פגישות לשפות אחרות (בעלות ממוצעת של $172 לפגישה). שילוב עוזרי פגישות וירטואליות חכמים עם יכולות תרגום שפה, מפחית באופן משמעותי או אפילו מבטל עלות זו לחלוטין. כמו כן, העוזר הדיגיטלי של המערכת מנגיש את השיחות גם לאנשים עם מוגבלויות על ידי תימלול בזמן אמת של הנאמר במהלך הפגישות.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "התכונות החדשות של מערכת WEBEX מסייעות ביצירת שדה משחק עולמי נטול מגבלות עבור עסקים ואנשים בכל רחבי הגלובוס וגם כאן בישראל מנגיש את השיחות  גם לאנשים עם מוגבלויות על ידי תימלול בזמן אמת של הנאמר במהלך הפגישות.מהיום, שיחות עבודה עם שותפים ולקוחות מחו"ל יהיו פשוטים יותר, נגישים יותר ויאפשרו ניהול יעיל, אפקטיבי וגמיש של העבודה המשותפת הבינלאומית. 

״טכנולוגיית התרגום בזמן אמת היא צעד נוסף לקראת העתיד הטכנולוגי והעסקי, הוא מהלך משמעותי בגלובליזציה של כלל התחומים ותאפשר לעסקים ישראליים רבים לעשות את קפיצת המדרגה מהמגרש הלאומי למגרש הבינלאומי. טכנולוגיית הבינה המלאכותית ממלאת תפקיד אינטגרלי במודל העבודה ההיברידי שהפך לבלתי נפרד מחיינו ומאפשר חווית לקוח ומשתמש חכמה, טובה ונעימה".

אולי יעניין אותך גם