אירודרום רכשה את פעילותה הבטחונית של NPO

Next Plus הינה תוכנה ייחודית בתחום שיפור ביצועים בייצור ואחזקה של מערכות צבאיות ואזרחיות מורכבות, ובין היתר כלי טיס מאוישים

אילוסטרציה. צילום: דובר צה״ל

חברת אירודרום המתמחה ביישום פתרונות ושירותים בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים, שירותי תפעול, הדרכה, אחזקה, הטמעת מערכות ופתרונות אימון מיוחדים לצד הקמת תשתיות ידע ותחזוקה בצבאות ברחבי העולם מעדכנת כי השלימה בהצלחה את עסקאות הרכישה המהותיות: בעלות על חברת SGC ואת פעילותה הבטחונית של NPO.

העסקאות כוללת בין היתר התקשרות בהסכם לרכישת פעילות ביטחונית באמצעות מוצר טכנולוגי מתקדם, לרבות זכויות ההפצה הבלעדיות, וכן הסכם אופציה לרכישת 51% בחברה ממנה רוכשת החברה את הפעילות הביטחונית, זאת בהמשך לדיווח אודות ההתקשרות עם החברות.

במסגרת העסקאות, אירודרום רכשה את הבעלות המלאה בחברת SGC המתמחה בהעברת ידע, שירותים הנדסיים, הדרכה, תמיכה ושירותים טכניים ופיתוח אמצעי מציאות מועשרת, על ידי שימוש בטכנולוגיות מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR), עם התמחות בתחום הביטחוני;

וכן הודיעה כי רכשה את כל פעילותה הביטחונית של חברה מובילה המפתחת תוכנה מתקדמת וייחודית בשם "Next Plus", הפועלת בתחום ניהול ושיפור ביצועים (ERP), בייצור ואחזקה של מערכות צבאיות, בין היתר כלי טיס בלתי מאוישים ומערכותיהם. כמו כן התקשרה אירודרום בהסכם עם המוכרים במסגרתו ניתנה לחברה אופציה לרכוש 51% מ- NPO, החברה שפיתחה את תוכנת "Next Plus".

Next Plus הינה תוכנה ייחודית בתחום שיפור ביצועים בייצור ואחזקה של מערכות צבאיות ואזרחיות מורכבות, ובין היתר כלי טיס מאוישים ומערכותיהם NPO מעניקה ללקוחותיה, בארץ ובעולם, רישיונות שימוש בתוכנה, לרבות שירותי תמיכה, תחזוקה והטמעה. בין לקוחותיה של NPO יש לקוחות רבים, לרבות, יצרניות ביטחוניות וצבאות שונים, בארץ ובחו"ל, וכן לקוחות בשוק האזרחי.

אירודרום רכשה מ-NPO את פעילותה בתחום הביטחוני, קיימת ועתידית, ובכלל זה את כלל ההתקשרויות עם לקוחות הפועלים בשוק הביטחוני בישראל ובחו"ל. ההסכם כולל גם הסדרת שיתוף פעולה בין NPO ו- SGC, הן בשוק הביטחוני והן בשוק האזרחי, היות ופעילויותיהן סינרגטיות אחת לשנייה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית