עסקאות במיליארדים נחתמו עד כה במסגרת תערוכת IDEX 2021

עסקאות בשווי של כ-3.37 מיליארד דולרים נחתמו עם חברות זרות כדוגמת ריימנטאל ות'אלס וחברות מקומיות מוכרות. הצפי הוא לחתימת עסקאות בשווי של כ-5.6 מיליארד דולרים עד לסיום התערוכה
 

צילום מסך. https://youtu.be/LLP8qrLWdSc

האתר thenationalnews.com מדווח כי צבא איחוד האמירויות חתם על עסקאות בשווי של כ-3.37 מיליארד דולרים בשני הימים הראשונים של תערוכת IDEX 2021 הנערכת בימים אלו באבו ד'אבי. סך הכל חתם הצבא על 30 עסקאות, מתוכן 16 עם חברות זרות בינלאומיות בשווי של כ-2.2 מיליארד דולרים.

בין החברות הזרות שזכו בחוזה עם צבא האמירויות ניתן להזכיר את Insitu, חברת-בת של בואינג שזכתה בחוזה בשווי של כ-111 מיליון דולרים לאספקת כטב"מים, את החברה הגרמנית ריימנטאל וכן ת'אלס הצרפתית שזכתה בחוזה של כ-96 מיליון דולרים. 

חברות מקומיות מרכזיות שזכו בחוזים מהצבא בזמן התערוכה הן קאלידוס (Calidus) שזכתה בחוזה בשווי של כ-463 מיליון דולרים, יצרנית הרכבים הצבאיים נימר (Nimr) שקיבלה חוזה בשווי של כ-63 מיליון דולרים ואמרוק (Ammroc) עם חוזה בשווי של כ-48 מיליון דולרים.

ומסתבר שהיד עוד נטויה. האתר מביא מדברי מארגני התערוכה הטוענים כי סך העסקאות של הצבא בתערוכה זו יגיע למספרים של התערוכה הקודמת ב-2019. בתערוכת IDEX 2019 חתם צבא האמירויות על חוזים בשווי של כ-5.6 מיליארד דולרים.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית